Hej Jeg er på udkig efter folk, der kan hjælpe mig med et projekt der indebærer at skrive en masse materialer. Det jeg har brug for er folk der kan levere 100% fejlfrit skrevet materiale indenfor IT. Du skal være ekspert indenfor mindst 1 Officeprogram (men gerne flere). Jeg vil ikke her komme nærmere ind på projektet, men ønsker at komme i kontakt med dig, hvis du har evnerne til at skrive materialer indenfor IT. Da jeg er klar over at mine krav er en smule hårde, så kan mindre nok også gøre det :) Men kontakt mig på ck@officekonsulenterne.dk og lad os få en snak om det. Afregning, det snakker vi om :) Christian Kjær |
Tekstforfatter søges
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
mvh Hans |
Hej Hans. Vi skal indenfor kort tid have lavet en række pressemeddelelser, Direct Mail osv. Har hørt rosende ord om dig her på Amino. Har du en hjemmeside og evt. nogle referencer? |
Hej Rasmus Min hjemmeside bor på www.kjers.com. Jeg vil gerne sende dig referencer, der svarer til de opgaver, du skal have løst, så lad os snuppe en snak i telefonen. mvh Hans 9787 9898 |
- Jeg er på udkig efter folk, der kan hjælpe mig med et projekt der indebærer at skrive en masse materialer. Det jeg har brug for er folk der kan levere 100% fejlfrit skrevet materiale indenfor IT. Hvis du har brug for en dygtig tekstforfatter ![]() Jeg er journalist, og jeg har blandt andet skrevet et stort antal artikler inden for IT til magasiner som Privat Computer, Computer Bulletin, T3 m.f. |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Jeg er ekspert i at formidle det komplicerede enkelt og fejlfrit. Faste lave priser finder du på www.Dribling.dk, og jeg mailer dig gerne eksempler på veludført virkelighed. Med venlig hilsen René Gade Mikkelsen Tekstforfatter / Dribling Ring: 31 25 02 43 Skriv: rgm@dribling.dk |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)