Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

drop shipping

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

jeg har et spørgsmål omkring drop shipping. hvad er det og hvordan fungere det.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:49
En dropshipper er en producent/forhandler/grossist som tilbyder dig at du kan sælge deres produkter, og at de så sender produkterne direkte til din kunde. Du har dermed ingen lagerbeholdning selv. 

Fakturering af dine kunder står du selv for. 

Mvh 

Claus

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:58
Prøv at bruge søgefunktionen i toppen af siden her, der er utrolig mange som har spurgt til dropshipping :-)

Måske der er en som har mod på at smide en god forklaring op på amino-wiki?

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:15
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:48
Jeg har endelig fået etableret et netværk af firmaer som tilbyder Dropshipping, så det bliver meget spændene at se hvordan det går.

Hvis man har et site med mange besøgene, så vil det være efter min udregning en god ekstra indtjening, hvis man kan få fat i dropship vare som passer til ens segment.

I USA bruges det rigtig meget i forhold til i DK, men er sikker på det er mere på vej så det er med alle slags vare.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:26

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:54
Hej

Jo dropshipping kender jeg alt for godt til.

Jeg startede selv via af denne måde, og jo de fleste firmaer jeg samarbejdet med gik også fint.

Kunderne skal bare være klar over at der kan være længere leveringstid på, og så det værste der kan ske er at du får en order ind, men din dropshipper har så varen i restorder, jeg har mange gange måtte ud og give fuld pris for varene hos andre for at kunden kunne få sin vare, og det er så ensbetydene med ingen fortjeneste Denne gang, men kunden begynder ikke at lede efter en anden forhandler.

Du er velkommen til at skrive til mig privat admin@beringshandel.dk , skriv hvad du er intereseret i at sælge, så kan jeg muligvis give dig nogen link du kan bruge.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)