Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er guava`s side nede hos jer også

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Og anden ting, har du en hjemmeside du bygger på et helt år om en verdensbeivenhed og sætter en klikkampagne op passer statistikker heller ikke altid, så ikke alle trackingkoder der kan følge med hvis der er meget trafik :)

f.eks under Le Mans ;)

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok...

Jeg er enig i at konkrete beviser er svære at få. Men som Articoli har gjort, med venners hjælp, er en måde at vise der er noget galt.

Jeg har selv statistikker der rækker et halvt år tilbage, på nogle leadkampagner, jeg har kørt, og hvor jeg har fordelt klikkene ligeligt mellem 3 forskellige netværk. Og hver eneste måned har det samme netværk ligget klart over de 2 andre, med antallet af leads der er genereret. Det lugter lidt syntes jeg. 

Grunden til jeg i første omgang fordelte mine kliks, på den måde, var at jeg ville fordele min indtjening mellem netværkene, hvis der nu skulle ske det, at en pludselig forsvandt fra markedet eller ikke betalte. Men nu har jeg samtidig fået lidt statistikker jeg kan bruge når jeg fremover skal vælge nye kampagner.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps Dennis cpm og cpc jeg søger, har dog sat mikkelsen på sagen og fået dem til at undersøge muligheden hos de steder jeg gerne vil reklamere for dernede :)

Der er dog et enkelt dansk netværk der har den tyske kampagne, men jeg stoler netop ikke på mange i denne branche mere, igen alt for mange dårlige erfaringer med netværker

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg siger goodnight amino, så vil jeg lige svare :).

Man kan sagtens tjekke det med rapporter osv, men hvor sikre er netop de rapporter?. Hvis du skal have et 100% bevis skal du indenfor hos dem, og det er ikke nemt ;).

Klik kampagner som jeg har sagt tidligere er bedst via Adservicemedia, prismæssigt. CPM ved jeg ikke hvem der kører mere :).

Men forstår din holdning fuldt Mikkel, så håber da på Mikkelsen media kan hjælpe dig, ellers snak med orvillemedia, de er sku til at snakke med :).

Men er glad for at Amino er begyndt at sætte spørgsmålstegn ved diverse netværks nu, så der kommer mere fokus på den front, for tidligere har det været meget shhhhh :). Folk skal levere en service som de kan stå bag ved! :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Guava Medias tracking platform kører på den amerikanske DirectTrack platform, der bliver benyttet af mange netværk i verden. DirectTrack har siden kl. 22.00 i aftes dansk tid haft software problemer, hvilket har påvirket næsten alle netværk i deres portefølje.

Dette har forudsaget, at vores publishers har haft svært ved at logge ind, samt vores loadtid har været rigtig langsomt. Der bliver arbejdet meget intenst på at få det op at køre hurtigst muligt, hvor vi følger udviklingen meget tæt, og så snart vi har nogle opdateringer omkring sagen, vil vi naturligvis give jer besked.

Vi beklager mange gange den situation, men det skulle forhåbentlig blive løst indenfor kort tid.

Og tak for jeres opdatering

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for du gør jer synlige i det mindste !

Men virkelig frusterende situation med alle de ustabile i tiden

go dag

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Mikkel, fedt at i(Guava) do give a fuck :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber så bare aldrig jeg skal tage skraldet for en fejlsat pris igen hos jer.. synes i burde stå ved de fejl der bliver lavet.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at se at der er nogen der melder hurtigt ud hvis der opstår problemer... Som jeg kan forstå på den partnermail som også er kommet ud ( IQ medier, læs med) så er det Direct Track som har problemer og ikke Guava Media selvom de bliver ramt af det.. Noget pis men dejligt at se at I er synlige fremfor at gemme jer og ikke informere .. Stor ros Stig trods det er pisseærgeligt

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke modtaget mail fra dem om problemet ?

Har ændret min mail og konti derinde for ca 3-4 dage siden, men ikke lige sket noget

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)