Og anden ting, har du en hjemmeside du bygger på et helt år om en verdensbeivenhed og sætter en klikkampagne op passer statistikker heller ikke altid, så ikke alle trackingkoder der kan følge med hvis der er meget trafik :) f.eks under Le Mans ;) |
Ok...
Jeg er enig i at konkrete beviser er svære at få. Men som Articoli har gjort, med venners hjælp, er en måde at vise der er noget galt.
Jeg har selv statistikker der rækker et halvt år tilbage, på nogle leadkampagner, jeg har kørt, og hvor jeg har fordelt klikkene ligeligt mellem 3 forskellige netværk. Og hver eneste måned har det samme netværk ligget klart over de 2 andre, med antallet af leads der er genereret. Det lugter lidt syntes jeg.
Grunden til jeg i første omgang fordelte mine kliks, på den måde, var at jeg ville fordele min indtjening mellem netværkene, hvis der nu skulle ske det, at en pludselig forsvandt fra markedet eller ikke betalte. Men nu har jeg samtidig fået lidt statistikker jeg kan bruge når jeg fremover skal vælge nye kampagner.