Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstyr til salgsmøder (pc, projektor m.v.) hvad gør I?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten2k:
Jeg tror at jeg vil så lavet en rigtig flot brochure på en 6-8 sider, som man kan gennemgå sammen med kunden, og som fremhæver de vigtigeste funktioner.

Det er en supergod løsning, Morten.
Og nu har du så åbnet for, at denne tråd vil blive fyldt med grafikere, som gerne vil lave en fed brochure for dig - og lad mig da endelig stille mig forrest i køen Big Smile.

Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til at få det til at kommunikere perfekt til din målgruppe.

venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
2814 8403

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:21

Hej Morten,

Det lyder som en rigtig vej at gå - men husk:

Det er dig der skal bevare bolden! 

Morten2k:
Der er tale om salgsmøder hvor mødet på forhånd er booket med interesserede leads, og det kan naturligvis lige så godt udnyttes til at spørge ind til hvem der er til stede og hvad de selv har af forventninger.

Jeg mener at du skal bevare initiativet - forstået således at når du har gennemført 1. salgsmøde så har du nyttig info om deltagerne/virksomheden og deres behov - nu aflevere du så din dokumentation, men lad være med at afvente, at de vender tilbage - forsøg med at aftale et næste møde hvor I kan gå lidt tættere på SW-funktionerne.

Der på et møde 2 kan du så bruge din storskærm hvis der er mere end 3 i lokalet - Husk Voksen pædagogikken - i din præsentation!

Held og lykke! Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Point Media Skrevet kl. 12:09

Digital kommunikation er altid en god løsning af den simple grund, at nogle mennesker forstår tingene bedre i billeder. En AV-løsning til et mindre salgmøde behøver nødvendigvis ikke, at være en dyr løsning. Vi hjælper hvert år rigtig mange danske virksomheder med, at kommunikere digitalt.

Du kan læse mere om os på www.pointmedia.dk og er altid velkommen til, at ringe eller maile, hvis vi kan hjælpe.

Med venlig hilsen/Best regards
Point Media

Bo Max Laursen

CEO & Operations Manager

T:  +457021 1552

M:   +455052 3352

Fax: +454352 1551

Web: www.pointmedia.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:37

Point Media:
Vi hjælper hvert år rigtig mange danske virksomheder med, at kommunikere digitalt.

OK - men behøves du gennemlive et 1½ år gammelt emne for at reklamere for dig selv?

PS: At kalde sig "CEO & Operations Manager" med en enkeltmandsvirksomhed virker bare forkert...

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Point Media Skrevet kl. 12:49

Lad nu være med at få ondt i måsen over andre har succes og kompetencer på det område tråden omhandler. Jeg lagde ikke mærke til datoen på tråden og kan godt se den er noget forældet. Det ændre ikke ved min pointe om måden mennesker bedst opfanger information på.

/Bo Max

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)