Det er en supergod løsning, Morten. Kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til at få det til at kommunikere perfekt til din målgruppe. venlig hilsen Hans Stokholm Kjer |
Hej Morten,
Det lyder som en rigtig vej at gå - men husk:
Det er dig der skal bevare bolden!
Morten2k:Der er tale om salgsmøder hvor mødet på forhånd er booket med interesserede leads, og det kan naturligvis lige så godt udnyttes til at spørge ind til hvem der er til stede og hvad de selv har af forventninger.
Jeg mener at du skal bevare initiativet - forstået således at når du har gennemført 1. salgsmøde så har du nyttig info om deltagerne/virksomheden og deres behov - nu aflevere du så din dokumentation, men lad være med at afvente, at de vender tilbage - forsøg med at aftale et næste møde hvor I kan gå lidt tættere på SW-funktionerne.
Der på et møde 2 kan du så bruge din storskærm hvis der er mere end 3 i lokalet - Husk Voksen pædagogikken - i din præsentation!
Held og lykke!