Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economic: Rykker 1, 2 og 3. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave 3 forskellige rykkere i Economic, eller dvs. at udover rykker nummeret, skal der bare være en tekst der er forskellige i de 3. Ifølge lovgivningen, skal den ene jo være inkassovarsel for at man efterfølgende må sende til inkasso.

Er der nogen der har lavet forskellige rykkere? Jeg har chattet med support, og fået at vide, at man kun kan lave ens rykkere :-(

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Er det forskellig tekst fra rykker 1, 2 og 3? Fordi så ville min umiddelbare tanke være, at når man under fanebladet "faktura" og "rykker" udfylder søgekriterierne skriver det i feltet "tekst". Her vil det nemlig alt efter om det er rykker 1, 2 eller 3, huske den tekst du har skrevet og lavet rykkere tidligere - altså når du næste gang skal lave rykker 2 hvor du har inkassovarsel skrivelse på, vil den huske det.

Dette felt kan vi så flytte til det sted på rykkeren, hvor vi godt kunne tænke os det skulle være?

Er der noget jeg ikke har taget højde for, eller vil dette få dig i mål?

mvh

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Ja det er forskellig tekst, men tekstfeltet kan desværre ikke bruges, da det max. tillader 500 tegn.

Jeg vil gerne sende en venlig 1. rykker, en lidt mere "hård" 2. rykker og et inkassovarsel som 3. rykker, hvilket er rimelig udbredt, så det undrer mig at Economic ikke er sat op til det som udgangspunkt.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Ja det kan jeg godt se. Personligt kan jeg sige de kunder jeg har snakket med, som har haft ca. samme ønske som dig, er kommet i mål indenfor de 500 tegn og i at de kan ændre overskriften. Alt dette bliver jo husket i forhold til hvilken type(Kontoudtog, Rykker1, Rykker2 eller Rykker3) man vælger, og man vil ud for 1,2 og 3 - kunne have hver deres besked, altså den milde, mellem og sure :) -> eller hvordan man nu ønsker at gøre det.

mvh

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Det er lidt en hovsa løsning, men det må vi jo leve med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)