Skal lige siges jeg har ikke noget forstand på og køre såren noget men min ven har et pizzaria os og siger det ikke er noget problem men synes nu af ligevel jeg lige vil tjekke op på et par ting inden jeg ville tur og kaste mig ud i det Ville det kunne lade sig gøre og kunne leve af det uden noget ekstra arbejde os selv om man er to der ejer det Ville det være realistisk og købe det da man skal ud og låne penge i banken til det Vil der være nogen risiko for jeg kan ende med og stå med hele gælden hvis det skulle gå neden om og hjem Skal jeg bruge advokat for og værre mere sikker på købs aftalen og kontrakten der laves Nogen sider man kan læse lidt omkring selvstændig Hvad ulemper kan der værre ved man er 2 ejer af såren et sted Nogen ide til hvor mange timer man skal arbejde efter lukke tid med papir arbejde etc Hvis der er noget jeg mangler må i meget gerne pointere det da jeg gerne vil tage så meget viden til mig som over hovedet muligt inden jeg beslutter mig for om det er noget jeg vil begiv mig ud i Takker mange gange på forhånd Jers svar Visello |
Jeg ville nok ikke gå ind i den branche, hvis jeg ikke havde mere erfaring og kendskab til det end dig. Og især ikke nu, hvor branchen har det så hårdt.
Det at købe em restaurant er det letteset i verdenen, men at drive den og få det hele til at gå op i en højere enhed er svært.
En anden ting, køb aldrig en restaurant for lånt penge det er meget sjældent det går god med mindre du har et fuldstændig unikt koncept, eller har 100% styr på køkkenprocenter og drift af en restaurant.
Mvh Jimmi