Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjene gode penge på nettet! yes yes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, vi er tre 14 årige drenge der gerne vil skovle lidt penge sammen på nettet hvor ville det være lettest at starte? oprette en fan side på facebook? eller måske en hjemmeside? PS kan i ikke lige forklare hvordan det er med at man får penge når en person klikker på ens side? :) tak på forhånd!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:26

Syntes i skal starte med at søge lidt her på siden, for der findes tonsvis af tråde omkring affiliate

Håber det kan hjælpe lidt :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 00:28

altså en simpel hjemmeside? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:30

Der findes mange personer som jer, som ønsker sådanne en bette affiliate side, men hvis man skulle skrive præcis hvordan i skal gøre i denne tråd, så bliver det en meget lang roman.

Derfor forslår jeg at i laver lidt research her på siden. Fordi der er rigtig mange som søger samme hjælp som jer, og faktisk også har fået svar på det. I kan måske bruge disse svar til jeres bette behov for en hjemmeside?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 00:32

okay, det gør vi. jeg ser du også har en hjemmeside? :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Super, at I har mod på at starte internet-projekter i jeres alder. Men jeg vil råde jer til, at det ikke kun er pengene, der skal være jeres drivkraft, fordi så kan I ende med hurtigt at blive skuffede.

I stedet skal I forsøge, at kombinere jeres interesser med nogle kommercielle muligheder.

Hvis I er helt nye i eksempelvis affiliate, kan der godt gå mange måneder, før det for alvor bliver sjovt.

Men jeg vil råde jer til at se nærmere på disse to e-bøger om affiliate marketing på dansk, som kommer godt omkring emnet, hvordan man starter en side teknisk med videre.

http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/

http://denniskjaergaard.com/affiliate-marketing/gratis-e-bog-affiliate-marketing/

I kan også ved hjælp af videoer, få et indblik i affiliate markedsføring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:33

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 00:36

Jeg vil foreslå at i køber et webhotel og domæne på Meebox.net og derefter skriver i noget som folk gider at læse om. 
når i så har fået tilpas artikler på siden kan i begynde at tilføje Google adsense og andre affiliate side som euroads osv. 

Venlig hilsen 
Benjamin Nielsen 

[Affiliate link fjernet af moderator]

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:37

Benjamin, man kan selvfølgelig også begynde at tjene penge på nogle, som gerne vil tjene penge selv. 

Syntes disse drenge selv skal kigge lidt rundt omkring, for at se hvad der siger dem mest.

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 00:41

Yupsdk, jeg ser da intet problem i at jeg også får noget ud af at hjælpe andre? :) 
Men helt sikkert at de skal kigge rundt. 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)