Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slavearbejdet.dk søger referencer. 50 % rabat til de 5 første !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Jeg har for nyligt startet Slavearbejdet.dk op og søger derfor referencer. Som overskriften også beskriver mangler jeg ca. fem referencer og giver derfor 50 % rabat til de fem første.

Nedenfor kan i læse om hvad jeg tilbyder. God læsning.

Først og fremmest

Slavearbejdet.dk har ikke faste produkter og priser, men skræddersyr i stedet hvert tilbud til dig. Afhængigt af opgavens omfang varierer pris og dato for levering af produktet.

Skal du indtaste 200 ord i dit Excel ark inden fredag? Er din nye hjemmeside ikke synlig nok? Vil Google ikke anerkende, at din virksomhed findes? Er du gået død i produktbeskrivelserne? Ønsker du bare generelt det kedelige og besværlige arbejde udført, så du kan få tid til de mere spændende opgaver i livet?

Slavearbejdet.dk er til for at gøre din hverdag nemmere, sjovere og ikke mindst fri for kedeligt “slavearbejde”.

Tastearbejde
Indtastning af talmateriale og tekster.

Den ensformige rutine, når der skal indtastes større tal- eller tekstmateriale på computeren, kan for mange føles som en kedelig pligt og tidsrøver. Når du fx. skriver større opgaver eller laver en ny hjemmeside, er der masser af kreative og spændende opgaver at gå i gang med. Desværre bliver du ofte nødt til at klare det kedelige tastearbejde først.

Lad mig klare den ensformige indtastning for dig. Så kan du begynde på den sjove, spændende og kreative proces med det samme.

Kontakt Slavearbejdet.dk her, så laver vi en aftale, der passer til dig og dine behov.

Simpel WP-hjemmeside
Wordpress hjemmesider

Drømmen om egen hjemmeside kan hurtigt blive knust, hvis man ikke kan finde ud af at programmere den. Wordpress er et programmeringsprogram, der hjælper dig med at få en overskuelig og pæn hjemmeside. Men det kræver tid, overskud og koncentration at sætte sig ind i Wordpress.

Lad mig programmere hjemmesiden for dig. Jeg opsætter en simpel hjemmeside med Wordpress, så skal du bare tage dig af alt det sjove med billeder, logo og tekst.

Kontakt Slavearbejdet.dk her, så laver vi en aftale, der passer til dig og dine behov.

SEO arbejde
Optimering af hjemmesidens synlighed

Din nye hjemmeside er klar til at modtage mails, ordrer, kunder o.l. Hjemmesiden er designet, finpudset og formuleret, så den er indbydende og informativ. Det eneste der mangler er, at den er synlig på de mange søgemaskiner. Derfor skal du i gang med at optimere synligheden med SEO arbejde. Det kan være et uoverskueligt projekt, hvis man ikke kender til SEO.

Lad mig gøre det for dig. Jeg fremmer din hjemmesides placering i søgemaskinerne, så den er synlig for den ønskede målgruppe. Så kan du læne dig tilbage og vente på, at mailboksen blinker og telefonen ringer.

Hvis du mangler svar på nogle spørgsmål er du også velkommen til at skrive til mig på info@slavearbejdet.dk.

Mvh

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dumt t kopiere tekst direkte fra dit nye website herind på amino da google ranker amino højt og måske siger at din side er dc

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 21:05 | Låst

Tak for påmindelsen.

Mvh

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:58 | Låst

Jeg kan bestemt anbefale Jon, der er både dygtig og nem at samarbejde med. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 00:26 | Låst

Hej

det kan godt være at jeg kan ikke læse men hvad går konceptet ud på? jeg fangede nogle få ord som seo på din hjemmeside men mere?? det er service virksomhed der sælger????ER det noget med håndværker eller???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:44 | Låst

Kan du/i finde ud af magento?

Vi skal nemlig snart i gang til at sætte varer ind i shoppen.. Så om det var noget?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 13:45 | Låst

Hej.

Jeg sælger SEO arbejde, Wordpress løsninger samt tastearbejde. Jeg kan ikke prale af, at jeg er traditionel håndværker eller lignende, men du kan vel godt kalde mig for virtuel håndværker :)

Håber du fik svar på dit spørgsmål :)

Mvh

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Skrevet kl. 13:47 | Låst

Hej Alexander.

Jeg har ikke prøvet at arbejde i magento, men det skulle vel nok være til at finde ud af :)

Ang. dit tilbud om at sætte varer ind i din shop - ville helt klart være en mulighed.

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:19 | Låst

Jon får de varmeste anbefalinger herfra... Selvom det drillede i starten, så holdt Jon den aftalte pris, også selvom det tog længere tid end planlagt.

Han overholder alle aftaler og deadlines, så det er blot en fornøjelse Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)