De bedste Affiliate netværk?
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Hej alle.
Med stor sorg er min Adsense bruger blevet deaktiveret - og som jeg forstår må man ikke oprette nye kontoer :(
Hvad kan i anbefale af andre Affiliate sider (fx Partner-Ads osv.) - hvem er de bedste?
|
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
.. Det er self. svært at definere hvem der er bedst - men hvem har i haft bedst erfaringer med?
|
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
22-02-2012 kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Har kun gode erfaringer med Mikkelsen, alt iorden og god service
Adservice vil jeg dog fraråde!
ellers er der jo tradedoubler som har levet mange år :)
|
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Jon
Skrevet
22-02-2012 kl. 19:51
Hej.
Jeg vil anbefale partner-ads og euroads :)
Mvh
|
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Ja okay :-)
De giver dog en del lavere end Adsense - årh, det er irriterende at den er blevet deaktiveret! .. Men ja, det er der jo ikke noget at gøre ved.
Men tak for jeres svar :-)
|
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
BZR
Skrevet
23-02-2012 kl. 15:17
Du skal i hvert fald til at overveje din fremgangsmåde. Intet affiliatenetværk gør contextual advertising lige så godt som Google.
Problemet er, at Google har et hav af forskellige kunder helt ned i de allermindste nicher, og her kan affiliatenetværkene simpelthen ikke være med.
|
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Hej alle.
Med stor sorg er min Adsense bruger blevet deaktiveret - og som jeg forstår må man ikke oprette nye kontoer :(
Hvad kan i anbefale af andre Affiliate sider (fx Partner-Ads osv.) - hvem er de bedste?
Det kommer an på hvilken slags annoncer du søger?
|
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Skal det være affiliate netværk der tilbyder klik kampagner?
- Alexander Baandrup Larsen
|
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Alexander Baandrup Larsen:
Skal det være affiliate netværk der tilbyder klik kampagner?
- Alexander Baandrup Larsen
Hvis det er klik så er adservicemedia den med de fleste(Og bedste priser), så vidt jeg har set :).
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
23-02-2012 kl. 16:36
EuroAds, helt klart. Aldrig oplevet nogle problemer med det ;o).
|