Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WpGuide.dk - Hvad syntes du?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for din besked.

SEO, er jeg slet ikke begyndt endnu (: Igen jeg skulle nok have ventet med at "Vise" min side for jer.

Rigtig mange tak for jeres alle svar. Jeg har lært lige at vente til det hele er klar inden jeg viser min site.
Som jeg nok skulle have skrevet var det nok min ide jeg ønskede feedback på, men jeg er glad for i er så positive over for ideen, og de input i kommer med.

Jeg vil arbejde på den over det næste stykke tid, og så vil jeg "vise" jeg den igen når jeg mener den er ved at være færdig.

Igen mange tak og rigtig god dag til alle (:  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

design okay

vis er feedback kunne være ide med et forum for evt. vis vil have guld suport kunne man oprette sig , vis lavet smart kunne det være samme med en hjemmeside service altså dem du har som kunder kan oprette og andre webmaster kan oprette sig derved kan suport delen ikke køre død helt vis du får flere med for man kan ikke i evig tid svare alle og enhver på alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god ide Mads. Det er jeg jo nød til at sige da vi fik lidt ala samma ide, og et par dage senere end dig, lancede jeg min service:

http://wponline.dk

Jeg ville jo rigtig gerne følge din side og det tror jeg mange gerne vil igennem en RSS reader, så det var jo meget naturligt at klikke på din RSS knap i top højre hjørne. Den virkede dog ikke da du ikke har indtastet nogen bruger hos feedburner.

Det er dog ikke noget problem, for Wordpress laver jo selv feeds. Så jeg plejer bare at skrive domain.dk/feed

Dette virkede desværre hellere ikke da du ikke bruger permalink. Jeg syntes du skulle tage at rette dette alle eller lave en knap til dine feeds:

http://wpguide.dk/?feed=rss2

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)