|
Jeg kunne bedst lide den gamle.
Men vi kan da stemme om det?! 

|
// Jesper Skov
Jeg kunne bedst lide den gamle. Men vi kan da stemme om det?! ![]() |
|
|
![]() |
Grim, grimmere, grimmest..... Jeg kan ikke lide den..... ![]() Det kan godt være at Comic Sans var lidt for sjov i starten, men den er altså med mine øjne blevet en indgroet del af Amino. Endvidere var der noget kreativt, anderledes og sjovt over Comic Sans i forhold til de skrifttyper der normalt benyttes på hjemmesider - noget som de fleste af os Amino''er netop kan relatere os til som iværksættere i forhold til normale lønmodtagere. Nogle ting skal man bare lade være - Comic Sans på Amino ligger i denne kategori. Så med andre ord: Tilbage med Comic Sans igen - ellers så er der en smeltet Super Flyer'' is i en tynd kuvert på vej med posten til dig Martin ![]() |
|
Anders |
Svær at læse, forstyrrer øjnene.... Jeg stemmer på Verdana el. back to old font! |
Så kom der gang i snakken må man sige :-) Fonten virker bedre på det nye software vi leger med må jeg sige, så jeg er egentlig enig i at det på IdealBB platformen, ikke virker ordentligt. Jeg bedre Joachim om at sætte den gamle på igen. Dbh Martin |