Hej Aminoer Vi har en hjemmeside som ligger rigtigt højt på Google på meget relevante søgeord. Da vi nu har fået et bedre domæne til hjemmesiden, har vi oprettet en ny hjemmeside på et nyt webhotel, som ikke ligger højt på Google (endnu). Vi gør meget ud af at skrive de rigtige tekster til den nye sider, samt lave det SEO vi kan på siden. Mit spørgsmål lyder på, hvordan kan jeg flytte eller redelegere domænet fra den første hjemmeside, til den nye uden at det påvirker alt for meget på placeringen? Er der nogle der har nogle gode tricks oppe i ærmet? |
Hvad sker der SEO mæssigt hvis jeg rykker et domæne?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Der skal laves 301 redirect fra de gamle sider til de nye respektive sider. Såfremt der er mange sider der skal redirectes, så har Frank lavet en godt indlæg om det her: http://densynligemand.dk/301-redirects/ |
Kristian Ole Rørbye
På begge domæner er der installeret Wordpress hjemmesider. Men det jeg ikke forstår nu når du siger alle sider skal redirectes til alle de nye sider. Behøves der at være samme indhold på begge hjemmesider før at det kan lade sig gøre? Altså de samme sider? Kan man ikke redirecte hele hjemmesiden til den nye? |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)