Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt ved ombytning af varer og opkrævning af merpris??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er,

Så har den første kunde i www.its4dogs.dk ønsket at bytte en vare til en anden størrelse og har derfor sendt varen retur.

Her kommer så mine spørgsmål.

1. Hvad gør man normalt. Opkræver i endnu en gang fragt for at sende den nye vare eller "æder" i fragten?

2. Hvordan opkræver i merprisen for varen. Feks i mit tilfælde, er den nye størrelse som kunden har bedt om 50kr dyrer end den tidligere fremsendte vare. Så det beløb skal jeg selvfølgelig have. Hvordan opkræver i det? Beder i kunden om at overføre beløbet? eller hvordan?

/Charly

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:11
Kunden har i princippet fortrudt ordren og sendt den retur. Herefter beder kunden om at købe en ny vare. Første gang ville jeg bare æde forsendelsen selv. Mht. til de 50 kr vilel jeg normalt bede om at få dem overført til banken før jeg sendte den nye vare. Kunder glemmer hurtigt når de først har fået deres varer.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:23
Hejsa

Hvis du har dankortbetaling på din side kan du få ham til at købe den ønsket vare på sit dankort, og så sætte beløbet ned når du hæver pengene.

Jeg ved ikke om du har mulighed for det, men i vores butik kan vi gå ind og lave en dankortbetaling direkte på det ønsket beløb, det kunne også være en mulighed.

Fragten er du nød til selv at æde for den der skal byttes, men du må godt ligge fragt på den nye ordre.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)