Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Brugt" hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved, hvor alle de hjemmesider, der lukker forsvinder hen.

Jeg tænker at der må være mange der kan genbruges - bare med lidt ny tekst - et nyt domaine - og wupti så er man kørende med et flot og gennemtænkt design - uden det har kostet en lille bondegård.

Jeg har søgt lidt men ikke fundet "brugte" sider til salg.

Faktisk må der være mange færdige designlinier - med logo - brevlinie og hjemmeside, der ikke bliver brugt mere. Men som med en meget lille indsats kan redesignes til en ny virksomhed.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 18:33

Hej Dolfi

Det er da et interessant spørgsmål som jeg også godt kunne tænke mig at få svar på.

Jeg kigger med og venter spændt på svar.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:50

Da der ikke rigtig skete noget her - tænke jeg at jeg nok havde et forkert forum. Så jeg stillede det samme spørgsmål i "start virksomhed" der er kommet et par svar. Men ikke lige det svar jeg er ude efter. Jeg mener at man egentlig burde kunne få en skive med en hele hjemmeside mv - jeg bare lige kunne smid i computeren - og så med en eller anden editor, redigere lidt og så ligge den op hos den host jeg har i forvejen. Og så har jeg en hjemmeside der ikke har det amatør look, der er når jeg selv forsøger mig.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

tror der her på amino alene er RIGTIG mange brugte sites som aldrig blev til noget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)