Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Media Script vi søger din mening!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne godt se de 89kr./mdr. skræmme nogle væk. Jeg havde hellere set det koste 2-300 kr. også kunne man måske havde fået lidt flere til at bruge det. Men held og lykke med det.

Mvh.

Berti.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Berti Kesmez:

Hej Dennis,

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne godt se de 89kr./mdr. skræmme nogle væk. Jeg havde hellere set det koste 2-300 kr. også kunne man måske havde fået lidt flere til at bruge det. Men held og lykke med det.

Mvh.

Berti.

Hej Berti

Så du mener at en pris på 89kr om måneder er for lav?.

Er det ikke kun godt, eller det bare mig?.

Har jeg misforstået konstateringen, for den forstår jeg ikke helt :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Berti Kesmez:

Hej Dennis,

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne godt se de 89kr./mdr. skræmme nogle væk. Jeg havde hellere set det koste 2-300 kr. også kunne man måske havde fået lidt flere til at bruge det. Men held og lykke med det.

Mvh.

Berti.

Hej Berti

Så du mener at en pris på 89kr om måneder er for lav?.

Er det ikke kun godt, eller det bare mig?.

Har jeg misforstået konstateringen, for den forstår jeg ikke helt :).

Tror han kom et "0" for meget på :P

Jeg synes evt. i skal lave priserne efter behovet.

Så en begynder affiliater kan slippe for 15-30kr og de mere seriøst som jo så også tjener en del mere kan smide 100kr eller noget.

Kunne fx deles op i mængden af querys i laver, altså pr medier.

VH.
Casper 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Fischer:

Tror han kom et "0" for meget på :P

Jeg synes evt. i skal lave priserne efter behovet.

Så en begynder affiliater kan slippe for 15-30kr og de mere seriøst som jo så også tjener en del mere kan smide 100kr eller noget.

Kunne fx deles op i mængden af querys i laver, altså pr medier.

Aha, så forstår jeg det bedre haha.

Hvis vi skulle bygge forretningen på størrelse af dem som skriver sig op, ville vores side aldrig have ramt nettet.

Syntes ikke vores priser er slemme overhovedet.

Men vi kan måske se på en studerende(Set på flere sider) ligende funktion, men igen for at vi kan det skal folk jo fremvise indtægt. For vi kan ikke tjekke det i systemet, for så går vi imod det som vi bygger systemet op på som er SSL og AES256 :).

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Berti Kesmez:

Hej Dennis,

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne godt se de 89kr./mdr. skræmme nogle væk. Jeg havde hellere set det koste 2-300 kr. også kunne man måske havde fået lidt flere til at bruge det. Men held og lykke med det.

Mvh.

Berti.

Hej Berti

Så du mener at en pris på 89kr om måneder er for lav?.

Er det ikke kun godt, eller det bare mig?.

Har jeg misforstået konstateringen, for den forstår jeg ikke helt :).

Hej Dennis,

Sorry, jeg kan godt se det kan forstås lidt anderledes :) Jeg mente at 2-300 kr. som engangsbetaling havde været bedre end 89kr./mdr. Håber det blev til at forstå :)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Berti.

Ja nu forstår jeg :).

Vi kører per måned, da vi har udgifter som alle andre selskaber, og hvis vi kørte 200-300kr en gang alene. Ville det ikke hænge sammen for os.

Men vi syntes da at priserne er lave, og de er tilpasset til det marked som vi tilbyder servicen til.

Det skal så siges at med det månedsbeløb får du sms rapporter, mobil app, email rapporter, m.m. som vi er igang med at lave klart til vores brugere.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Hej Berti.

Ja nu forstår jeg :).

Vi kører per måned, da vi har udgifter som alle andre selskaber, og hvis vi kørte 200-300kr en gang alene. Ville det ikke hænge sammen for os.

Men vi syntes da at priserne er lave, og de er tilpasset til det marked som vi tilbyder servicen til.

Det skal så siges at med det månedsbeløb får du sms rapporter, mobil app, email rapporter, m.m. som vi er igang med at lave klart til vores brugere.

Dennis

Hej igen Dennis,

Så forstår jeg det bedre, men jeg ville nok alligevel foretrække at betale en gang. Men jeg kan se at du har skrevet man også får sms rapporter, mobil app, email rapporter osv. så det vel også fair nok :)

Held og lykke med det!

Mvh.

Berti.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Berti.

Tak for det!

Vi udvider hele tiden med nye funktioner samt nye medier, bag det ligger der også et stort arbejde på vores side, som vi dog gør med glæde for at kunne ramme den brede målgruppe.

På den sikre at i samlet slipper for at skulle logge ind ved siden af Media Script. Vi arbejder lige nu på at få hele 5 nye medier op i løbet af denne uge :). Samt får vi SSL op imorgen!.

Adsense har ladet sig vente på af netop denne grund, men den kommer ;).

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Vi kan nu stolt sige at vi har fået AdSense op på siden!.

Samt får vi Tradetracker og SSL op i løbet af idag.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har forlænget alle´s brugere med en ekstra uge, for at vi har nogen flere funktioner de kan se!

Samt har vi oprettet en facebook gruppe, kom ind og følg os!

http://www.facebook.com/pages/Media-Script/166159336833331

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)