Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rezet

Jeg har en række virksomheder og iværksættere, jeg hjælper med alt lige fra opstart til turnarounds igennem min virksomhed House of Visions. Mit arbejde er baseret coaching og rådgivning og kunne sagtens være lige det, du havde behov for, men det afhænger selvfølgelig af dig, din forretning og forventningerne herunder - Du kan finde mere information på min hjemmeside samt få en gratis coaching session, hvor vi blandt andet kan afstemme forventningsniveauet. Du kan finde min hjemmeside her

Dbh.

Kim Kampp

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  RAW IT Skrevet kl. 13:01

Hej Alle

tak for jeres svar, jeg vil kigge på de forskellige muligheder i har beskrevet.

Som nævnt har jeg en sådan person lige nu som er min rådgiver hele vejen igennem, men jeg kunne måske få brug for en mere eller en som er mere uvildig. Men det som den nyværende ville hjælpe med var både forretningsplan , investore osv..altså en samlet pakken hvis man kan sige det. Men jeg tror blot at denne person har for meget at ville i firmaet i form af løn, anparter osv... skal vi sige er for grådig til min smag...det han kommer med er godt, men er det det værd...derfor kigger jeg på hvem der ellers har noget at kunne tilbyde

Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:06

Hej,

Du kan trygt henvende dig til dit lokale erhvervsservice-kontor. De er eksperter i iværksættervejledning og første dør i erhvervsfremmesystemet.

Al vejledning her er gratis og neutral.

Vh

Keld Christiansen

Randers Erhvervs- & Udviklingsråd

86401066

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)