En Mazda 5 er ikke en 7 personers bil, da 2.række kun har 2 ½ sæde og ikke 3 lige store sæder som kendetegner en rigtig MPV.
Hvis du har 450.000 kr så gå efter det bedste og største, en Ford Galaxy, hvis du kan klare dig med mindre? så kan jeg varmt anbefale en Renault Grand Scenic, især med den nyudviklede diesel motor.
En Mazda 5 er ikke en 7 personers bil, da 2.række kun har 2 ½ sæde og ikke 3 lige store sæder som kendetegner en rigtig MPV.
Hvis du har 450.000 kr så gå efter det bedste og største, en Ford Galaxy, hvis du kan klare dig med mindre? så kan jeg varmt anbefale en Renault Grand Scenic, især med den nyudviklede diesel motor.
Æv ;) Er ellers vild med Mazda.... Ford Galaxy og den der Renault, skal også tjekkes ud... Men fuck man, troede jeg kunne vælge 1 i løbet af imorgen, men kan godt være det trækker ud hehe..
Men hvertfald, mange tak for forslaget Mads, og alle jer andre!
Jeg kan også anbefale Renault Grand Scenic. Alt er lækkert ved den, og trods størrelsen har den et super optræk, som er godt i bykørsel, og ved en overhaling på motorvej.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har kørt i en Qashqai i nogle år, og den synes jeg kører rigtig godt. Den fås i en "plus 2"-udgave, hvor der er ekstra sæder i.
Jeg er nok lige så interesseret i biler som trådstarter er, da en bil bare skal bringe mig fra A til B så godt som muligt, og der synes jeg at Qashqai gør det rigtig godt.
Bilmagasinet mener at der er lidt for lidt plads til benene for de ekstra personer: