Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms i c5 2010 light + revisor bistand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har netop opsagt samarbejdet med vores revisor pga. hun aldrig havde tid til at hjælpe så vi søger en vejledning til hvordan vi afregner moms i c5 2010 light. Hvordan trækker vi tallene ud og hvordan bogfører vi moms på indgående moms konto, udgående moms konto og momsafregningskontoen.

På forhånd tak for hjælpen!!

P.S. Hvis du er revisor og kunne tænke dig at assistere os lidt ind i mellem med noget regnskab i C5 2010 light og bor i nærheden af Aarhus, så giv lyd :-)

 

Mange venlige hilsner

Lars Bergmann

sisterunika I/S

 

Fra Viborg området
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig både med dit problem nu, men også i et fremtidigt samarbejde.

Du kan kontakt mig med en PM.

Mange hilsner.

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har et lille regnskabs og bogføringsfirma og vil gerne assistere jer med regnskabet. For bedre at kunne give lidt hjælp, vil det hjælpe at vide om det kun drejer sig om indenlandsk moms eller om der også er eu moms? 

Jeg er ikke revisoruddannet, men har til gengæld masser af erfaring som bogholder og er sikker på at kunne hjælpe jer. Jeg bor godt nok i Ikast, men har en datter på efterskole i Århus området og kommer derfor ofte på egnen. Derudover vil det være muligt for mig at tage bilag med hjem og derefter komme på jeres kontor og assistere jer?

Min timepris excl. moms er kr. 349,00, men vi kan også aftale en fast pris udfra antal bilag.

Lidt om hvad jeg kan hjælpe med:

 Bogføring af bilag

- Kasseafstemning

- Debitorer

- Kreditorer

- projekt

- Fakturering

- Betalinger

- Momsafsteminger

- Kasse- og bankafstemninger

- Fakturering

- Måneds- og årsafslutninger.

 

Jeg har 11 års erfaring som IT konsulente hos små og mellemstore virksomheder, hvor jeg igangsatte og underviste i ovennævnte. Jeg har de sidste 6 år arbejdet som bogholder/controller i en mellemstor virksomhed.

Med venlig hilsen

TP.Regnskab & Bogføring

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg kan også være behjælpelig med din bogføring. Jeg er bosiddende i Randers, men har hovedparten af mine kunder i Århus, så jeg kører sydover stort set hver dag.

Send evt. en PB eller tjek min hjemmeside for mere info.

Med venlig hilsen

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)