|
|
Luftfragt er vist udelukket pga pris, og min fantasi rækker kun til en container,
men hvorfor ikke sælge den i USA, er prisen så meget højere i netop Tyskland ??
Debat
|
|
|
Luftfragt er vist udelukket pga pris, og min fantasi rækker kun til en container, men hvorfor ikke sælge den i USA, er prisen så meget højere i netop Tyskland ?? |
|
|
|
Koster en 40" container virkelig kr 30.000,- fra USA til Tyskland ? Er båden da usælgelig i USA ? |
|
Kom med nogle mål. Hvor bred er den, hvor høj er den uden masten, hvor lang er masten. uden dette kan man ikke hjælpe dig |
|
Hey.. Selvfølgelig kan det lade sig gøre... En container fra USA (Cali) til Kina koster ca. 8-10.000 hvilket ikke burde være meget anderledes til Tyskland....men det kan jo være at der er en masse småting...at båden eksempelvis lige nu ikke ligger tæt op af LA havnen og skal transporteres først...eller lignende... Men det med højden er jo en smal sag at finde ud af! Bare ring! Ellers kan du jo spørge en mexicaner om han vil have 30.000 for at sejle din båd ;-) |
|
|
|
Lader ikke til at der er plads i en normal container. Tjek på et sejlerforum om ikke der er nogen som vil "låne" en båd til en tur over Atlanten. |
|
Hej du Her er lidt du måske kan bruge... Nu ved jeg ikke hvad højden og bredden er på denne båd, men jeg vil mene at den letteste og sikkert billigste vil være at sende den med et ro/ro skib. Det er en form for bilfærge. Her har de såkaldte "vugger" de ligger båden i og så står den frit og sikkert i skibet. Det kommer selvfølgelig an på hvor det er fra i USA, men der er en del ro/ro færger der går fra østkysten til enten Hamborg el. Bremen. evt. kontakt Shipping firmaet Hual eller WWL (Goolge dem!) De kan hjælpe dig med det hele. Ellers er du velkommen til at skrive tilbage så kan jeg måske give nogle flere råd, hvis jeg bare har lidt flere oplysninger. held og lykke |
|
|