Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Facebook side

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men er ved at være ret træt af de facebook sider der spammer med fuldstændigt ligegyldigt indhold.

Ydermere er at deres levetid er så kort og folk laver dem på en dag, derefter sælger de dem billigt og køber står nu med et projekt som risikerer at blive lukket inden køberen har tjent så meget som en KR..

Tror lidt det var hurtigt ind hurtigt ud - affiliates sider der er opbygget på de der måder er fortid. Hurtige penge hvis man er dygtig, men lidt plattenslageri IMO. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Affiliate" med facebooksider er overhovedet ikke hvad det har været. (Det har aldrig været andet end hurtige penge - intet serious business)

Det er egentlig heller ikke ofte, at jeg støder på affiliate.. men mere viral marketing. Kan være folk definere affiliate forkert. 

Hvis du skulle tjene penge på facebooksider skulle du have været inde i "gamet" meget tidligere. Facebook opgraderer hele tiden deres spamfilter og sørger for, at junk og spam kommer ud til så få mennesker som overhovedet muligt. 

For at der skal være ordentligt indtjeningspotentiale på en facebookside der er random (uden niche) skal der mindst være omkring 30-40.000 brugere. 

Jeg har selv været med fra start og ejer vel omkring 100 sider, og sørger for at holde siderne aktive og kun dele en video (spamme), hvis det er en sjov video som mine "fans" kan få noget ud af. Ligegyldige movie trailers er ligegyldige.(U got it)

Så hvis du "springer ud i det" - så hold dig lidt tilbage med at fyre random videoer/reklamer i hovedet på dine fans.. hold det på en fornuftig plan. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med dig Marcus! :)

Jeg kan anbefale at aktivere ens "fans" med sjove billeder... Brugerne bliver rigtig glade og er villige til både at trykke "Synes godt om" og dele.

Billederne er med stor sandsynlighed også gode i forhold facebooks edge rank algoritme...

- Alexander Baandrup Larsen   

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du have for den?

Vil godt købe den :-)

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den koster 600,- gode danske kroner. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan få Facebook sider med over 30.000 likes til 500 kr.

Men held og lykke med jeres salg :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv lige et link eller bevis.

Det er er jo bare løgn.

Marc jeg giver dig 500 kroner.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok. Har sat min til 600,- med "kun" 12000 likes, så er det en smugle overvurderet kan jeg se. Sælges til 300,- eller højst bydende! God søndag.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)