Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed- back på ny webshop, samt hjælp til problem med visning af webshop på Internet Explorer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Fra  renfryd Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er startet webshop op i Joomlawww.renfryd.dk. En bekendt har sat skabelonen op og hjulpet til. Jeg har selv udfyldt med artikler osv. Det store problem pt. er, at webshoppen vises normalt i adm. modulet i Joomla, i Firefox og Chrome, men ikke i  I. E. Den er helt galt der! Hvad er der sket? Min bekendt ved ikke lige hvad der er galt og jeg vil gerne have en løsning på problemet. Det dur ikke, at den ikke er oppe at køre hele tiden.

Desuden ville jeg blive rigtig glad for konstruktiv kritik. Godt? skidt? ideer? Evt. andre kommentarer? Men husk: Jeg er ikke it- kyndig og vil gerne have at I skriver i "almindelig" dansk:-))

På forhånd tak.

Kirsten 

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:49

Du er ikke IT-kyndig. Kan du så ikke få en der er det, til at se på din hjemmeside? :-) Vil mene det er en totalt ommer, det ligner en hjemmeside fra 90'erne.... Jeg ved ikke om det er hårdt sagt, men der er så mange ting at kommentere på :S

dbh

FSH 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:19

Hej, synes det meste af siden ser godt ud, men det øverste på forsiden ser ikke for godt ud. Det virker for utroværdigt med den store tekst også og det danske flag. Hvis jeg var dig ville jeg slette de 4 små sommerfugle, for at beholde den sidste store. Dernæst ville jeg gøre noget ved teksten også slette det danske flag. Menuen i venstre side ser underlig ud, når den er del op i bokse. Du kunne evt. prøve at flytte nogle af hoved menuerne op i toppen, som de f.eks. gør her på Amino. Har desværre ikke meget forstand på at lave hjemme sider, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med. Smile  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:45

vælg et andet temaer der er for mange grund problemer lige nu

lav forsiden mere overskuelig alt behøver ikke være forsiden sæt kort fakta op

en menu punkter videre om de andre emmer skal der være let og simpel se

få banner mindre øverste det fylder for meget og det danske flag går lidt ind i teksten få lige orden i det

blomster i øverste banner der går også ind i menuen teksten der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 00:47

Hej Kirsten,

Du skal bare have fat i en programmoer en dags tid og det rettet i diverse browsere, jeg har ikke gaaet hele siden igennem men faa det til at virke og sidenhen kan du jo altid laegge nyt design hvis du oensker detteSmile.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 08:31

Virker siden i IE hvis i skifter til en standart template? hvis den gør så er det den template i har lavet der er problemet.

Siden er lavet i Jommla 1.5, som der ikke bliver udviklet mere på, hvorfor er den ikke lavet i nyeste version?

Teddy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)