Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dokument deling på Mac...

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg sidder og prøver på at finde et godt system til dokument deling mellem en række mac computere. Jeg har rigtig svært ved at finde et, der opfylder kravene. Der er ingen ultimative krav, men det er store ønsker. Høre også gerne hvad I bruger?

Ønskerne er:

• Brugere 1-20
  • Kunne tilgå filer offline
  • Skal sikre mod der nemt sker overskrivning af filer, hvis to personer skriver på den samme fil
  • Høj krypteret sikkerhed
Der er ingen krav/ønsker til platform, pris eller lignende. Det skal bare have et naturligt forhold til funktionaliteten. 
Håber på der er nogle af jer der har nogle gode bud, da jeg virkelig har svært ved at finde noget selv.
Go' fredag...:)
Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:03

Har du overvejet noget så simpelt som en NAS server? Eller for at gøre det helt nemt, Apples egen time capsule? Her har du jo udover muligheden for at folk kan hente filerne ned, også mulighed for autosync med de synlige enheder så alle efter synk også har filer lokalt på computeren:)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 00:32

Det har jeg overvejet, da dem der bruge systemet ikke sidder sammen, er de to muligheder ikke mulige. De vil heller ikke sikre mod overskrivning, hvis flere har en fil åben....

Men var da et udemærket bud...

Dbh Kristoffer

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 01:02
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:53
Eller måske dropbox? :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Hej

Jeg prøver at forstå, hvad det er du reelt ønsker, fordi du fremsætter, hvad jeg opfatter som nogle modstridende ønsker.

Kristoffer L. Jakobsen:
dem der bruge systemet ikke sidder sammen

Kristoffer L. Jakobsen:

• Kunne tilgå filer offline
  • Skal sikre mod der nemt sker overskrivning af filer, hvis to personer skriver på den samme fil

Som jeg forstår det, så du ønsker et system, hvor brugerene kan arbejde off-line, men som samtidig skal kunne håndtere at løse konflikter imellem versioner, hvis flere brugere har arbejdet på det samme dokument.

Hvilken type dokumenter drejer det sig om?

Mvh.

Ole

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:33

Jeg kan kun tilslutte mig Lars Rasmussens forslag med Dropbox!

Det kan alt det du nævner... og det fungerer endda også på tværs af PC og Mac :-)

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:33

Hvad med Apples indbyggede Air drop?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 03:07

Hej Martin

IClouds betingelser og garantier gør at det i realiteten ikke kan bruges til firma brug. Sådan var det ihvertfald sidst jeg tjekkede. Helt klart et bud, men desværre.:)

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)