Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå unødige forsikringer og hold dig til det mest nødvendige

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Uvildigraad.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som selvstændig uvildig forsikrings- og pensionsrådgiver hjælper jeg rigtig mange virksomheder med at få analyseret deres reelle forsikringsbehov og sammen får ryddet op i ordninger som efter nærmere vurdering er helt unødvendige eller for dyre i forhold til risiko. Dette resulterer i at rigtig mange kan spare mange penge og ærgelser over overflødige dækninger som kun i meget lille grad vil give værdi for virksomheden. Det handler om at få uvildig rådgivning til at gennemskue disse faldgrupper og sikre at pengene anvendes mest hensigtsmæssigt. Flere er også i tvivl om hvad de skal stille op i relation til pensionsoparing. Hvor bliver din pension administreret billigst og bedst muligt? Hvilke dækninger har du behov for her og nu hvis du skulle blive syg? Hvordan sikrer du dine nærmeste bedst muligt såfremt du dør? Hvordan sikrer du virksomhedens økonomi i tilfælde af du ikke kan passe dit arbejde i en kortere eller længere periode?

Alt dette kan jeg hjælpe dig med at få overblik over- første møde er helt gratis og uforpligtede.

Bestil dit møde nu på www.uvildigraad.dk eller send mig en e-mail på anders@uvildigraad.dk

Jeg glæder mig til at hilse på dig.

Med venlig hilsen

Anders V. Juhl

Uvildig økonomisk rådgiver

tlf. 2360 2411

wwww.uvildigraad.dk

anders@uvildigraad.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)