Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exclusive Stylus pen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger sig selv, jeg ville hører hvor mange herinde der overvejer eller ejer en stylus pen, jeg går i tanken om at lave en eksklusivt pen, som ville kunne sammenlignes med Mont Blanc, Cross osv.

Fremtiden er elektroniken, derfor ville jeg være et træk foran Mont Blanc og Cross, når de engang indser at fyldepenne og kuglepenne er forædlet?

Hvad syntes i om min ide?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:24

Stylus'en er død, det har Steve Jobs selv sagt, vi er alle født med 10 stylus fra fødslen af. :)

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:31
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:53

René Sejling:
Stylus'en er død, det har Steve Jobs selv sagt, vi er alle født med 10 stylus fra fødslen af. :)

Jeg tror ikke på at stylus pennen er død. Tværtimod.

Med den nye Samsung Galaxy Note, følger en stylus pen der ved et tryk på en knap, kan så meget mere end bare at trykke og trække. Og den slags vil der helt sikkert komme mere af.

En meger kort præsentation her

Derudover har vi et meget fornuftigt salg af "almindelige" stylus penne, så hos os er den i hvert fald på ingen måde død :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 23:27

Frederik Børgesen:
Ja overskriften siger sig selv, jeg ville hører hvor mange herinde der overvejer eller ejer en stylus pen

Hej Frederik,

Hvis man kunne få en ordentlig Stylus til Ipad, så havde jeg købt en med det samme.

Der er vist bare det at man på Ipad kun kan bruge sådan en med fede / flade ender - som en fingerspids faktisk. Da jeg tegner og skitser meget, ville jeg have stor glæde af en der var spids som en rigtig kuglepen så man kunne være præcis med stregerne.

Jeg har et eller andet sted set at man kan få eller selv lave noget halløj hvor man har et offsettet trådkors som gør at man kan tegne med en spids, men det virkede ikke som om det var rigtig godt.

Så ja, jeg kunne godt være en mulig kunde :)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)