Der er flere sider på nettet som reklamerer for at man her kan indsætte end URL og finde websites Pagerank. Mange af de sider virker meget utroværdige. Hvilke(n) side(r) bruger du?
Pagerank er lidt som at samle på frimærker det er meget sjovt men intet værd. Jeg har selv gået virkelig meget op i det og har også en høj pagerank men er også stoppet med det igen :) ikke mindst at jeg tror det bliver meget svært at få den over Amino.dk :)
Der er flere sider på nettet som reklamerer for at man her kan indsætte end URL og finde websites Pagerank. Mange af de sider virker meget utroværdige. Hvilke(n) side(r) bruger du?
Du kan finde tilføjelser/addons til både Firefox og Chrome (og sikkert flere andre).
Jeg benytter Firefox, og bruger Quirk SearchStatus. Det er simpelt, og kan hjælpe hvis du hurtigt skal analysere brug af keywords på en side, eller tjekke hvilke links der er nofollow på en side.
Som de andre nævner, findes der mere relevante metoder at måle din linkbuilding-succes end Pagerank. Mere relevant er rankings - det gælder jo om at få relevant trafik til dit site, og ikke at have den største pagerank.
pagerank høj vil jeg altid heller have 1 pagerank 1 eller 5 pagerank er der så mange faktor der siger at det højeste er bedste at den højeste selvfølgelige er bedste vis sammenligner en på pagerank 2 og 3 eksempelvis er forskellen mindre og der er tit den laveste pagerank ligger højeste
grunden til den lavere kan være højere end den anden er google køre en "hemmelige rank" du får ikke fulde derved kan en godt pagarank 2 have en måske en rank der ligger tæt ved 3 og omvendt den på 3 kan have meget tæt ved 3 derved er forskellen ikke stor.
Der er dog 100 vis ting der spiller ind når google giver din side en pagerank .
det gælder om at have den højeste google score og den som ligger nummer 1 på google og den der får fleste kunder og den ssom konvenerer bedste til kunder
jeg har google toolbar på min computer til at tjekke pagerank , den fungere rigtigt godt jeg ser hurtigt alle sider hvad pagerank de har på deres undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows