jeg skrev den kun er vejledende læs venligste hele mit indlæg ind tage en linje ud ad det ,jeg kan kun tro derved du mener en pagerank 0 side kan være bedre end pegerank 10 side da det slet slet ikke betyder noget ifølge dig, når du skære indlægget ud sådan
Hej Michael,
Det var da den eneste linje du havde skrevet i det indlæg ??? Jeg skrev ikke, at det ikke betyder noget, men at det ikke er noget René behøver at gå op i. Og, ja: En PageRank 0 side kan sagtens være bedre end en PageRank 10 side. Det er vel placeringen på Google, som tæller og ikke PageRank. Og en side med lavere PageRank kan sagtens rangere over en med en høj PageRank.
dbh Kenneth
kan du prøve og forklare hvordan du kan være uenig med den tråd du henviser til , der står også det samme , den er vejlende man skal ikke tage helt brugbar men den giver da et finger peg , der er bred enighed denne tråd omkring det jeg skriver , kan du prøve at forklare hvorfor du mener det slet ikke er det mindste vejledende og hvorfor er du uenig med den tråd du henviser , jeg er meget forvirret over det du skriver forklare dig lidt bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
derved må du forstå pagerank er kun vejledende at du enig med den tråd du henviser til , når du nu mener det slet ikke betyder noget fatter jeg ikke
Michael Er det ikke ved at være sengetid ?
Prøv og læs selv hvad du skriver imorgen tidlig Så får du måske et klarere syn på meninger/argumenter m.m.
Altså der er efterhånden enighed om, at Pagerank er vejledende, og ikke nødvendigvis det saliggørende for at ligge højt på udvalgte (Trofæ) søgeord/sætninger.
Altså min vistnok beskedne PR 2 kan sagtens klare sig bedre mod andre højere PR. F.eks. "Malertilbud" m.m.
derved må du forstå pagerank er kun vejledende at du enig med den tråd du henviser til , når du nu mener det slet ikke betyder noget fatter jeg ikke
Michael Er det ikke ved at være sengetid ?
Prøv og læs selv hvad du skriver imorgen tidlig Så får du måske et klarere syn på meninger/argumenter m.m.
Altså der er efterhånden enighed om, at Pagerank er vejledende, og ikke nødvendigvis det saliggørende for at ligge højt på udvalgte (Trofæ) søgeord/sætninger.
Altså min vistnok beskedne PR 2 kan sagtens klare sig bedre mod andre højere PR. F.eks. "Malertilbud" m.m.
Ib Abildgaard
Råd & Mal
ja det nok bare en fejl han tog kun en linje af min tekst , måske skulle han have gået i seng noget før , vi er sikkert enig , jeg er fuldt ud afklaret det er forkert at tage en linje ud og derved starte en debat om noget man er enig om
Gør det på en pæn måde det her ævl for jef.dk helt sikkert ikke noget ud af
jeg har prøvet at smide en pm hvad han mente med det , men jeg tror nu meste han tog bare den linje ud ad mit indlæget for vi kunne debattere om noget vi er enig om
Kort og godt høj pr er ikke et must men det kan dog give en ide om hvor mange links det er. Men jeg er gået fra 0 til 5 + 5 på nogle underside men bliver stadig placeret under en pr 1 på udvalgte søgeord.