Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for feed back, hvad fungere bedst?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-05-2007 10:28:41 Forfatter: Krondal
Dato: 13-05-2007 10:16:55 Forfatter: magle

Ja jeg ved godt de ikke alle er lige lette at se, men der er ikke plads til at de kan være så store (der er ikke engang plads til dem alle, så der må sorters. ) men jeg må se om jeg ikke også kan få plads til Burberry, Diesel, Zodiac, Marc Jacobs, Jacob Jensen osv.

PS. så blev testtop4.jpg det valgte.

Kære Magle!

Det glæder mig at du har valgt det som jeg bedst kunne lide

Da jeg sad og kiggede, tænkte jeg at hvis information om ''at hvis man køber for 500,- sendes det gratis'' blev forkortet i ordlyden og flyttet højre op i det felt hvor den er placeret............så ville der blive plads til nogle flere logoer på samme linie

Sig mig, har du gemt billederne ?? de er jo ikke online mere.. hehe

Desværre er det ikke muligt at flytte denne tekst, siden derude er nemlig indhøbskurven, og det hænger sammen derude.. .Jeg må bare prøve at lege lidt med det andet, det er bare lidt en speciel situration at stå i, altså at man har for mange mærker, til at kunne præcenterer dem alle ordenligt.  yderst atypisk,.. men det må blive noget med at vælge de mest kendte ud.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-05-2007 10:51:38 Forfatter: magle
Dato: 13-05-2007 10:28:41 Forfatter: Krondal
Dato: 13-05-2007 10:16:55 Forfatter: magle

Ja jeg ved godt de ikke alle er lige lette at se, men der er ikke plads til at de kan være så store (der er ikke engang plads til dem alle, så der må sorters. ) men jeg må se om jeg ikke også kan få plads til Burberry, Diesel, Zodiac, Marc Jacobs, Jacob Jensen osv.

PS. så blev testtop4.jpg det valgte.

Kære Magle!

Det glæder mig at du har valgt det som jeg bedst kunne lide

Da jeg sad og kiggede, tænkte jeg at hvis information om ''at hvis man køber for 500,- sendes det gratis'' blev forkortet i ordlyden og flyttet højre op i det felt hvor den er placeret............så ville der blive plads til nogle flere logoer på samme linie

Sig mig, har du gemt billederne ?? de er jo ikke online mere.. hehe

Desværre er det ikke muligt at flytte denne tekst, siden derude er nemlig indhøbskurven, og det hænger sammen derude.. .Jeg må bare prøve at lege lidt med det andet, det er bare lidt en speciel situration at stå i, altså at man har for mange mærker, til at kunne præcenterer dem alle ordenligt. yderst atypisk,.. men det må blive noget med at vælge de mest kendte ud.

He he..........næ jeg har skam ikke gemt dem, (hvilket ærgrer mig lige nu) men jeg havde dem åbne længe og kiggede flere gange på dem ............ læste nogle andre ting og zappede tilbage til dem ………….. sammenlignede dem hver for sig og ved siden af hinanden……….både i fuld størrelse og i mindre. Alt imens tanker og indtryk fløj igennem hovedet på mig. Deriblandt også tanken "Hvordan kan der blive plads til at gøre de utydelige logoer tydeligere/stører" Men da det ikke var det du havde efterlyst, undlod jeg at skrive det.

Imellem alle de tanker var også at jeres eget logo er meget stort og det måske ikke er så nødvendigt - da det så hvidt jeg kan se ikke er jeres eget mærke i først og fremmest sælger, men derimod en masse andre mærkevarer. Måske i kunne formindske Anytime og der få plads til nogle af alle de højt profilerede mærker?

Jeg bliver i hvert fald imponeret over nogle af mærkerne og synes klart at der skal fokus på at i fører dem………….der er både snobberi og luksus i en del af mærkerne………. Og hvis ikke jeg tager meget fejl, så er det en af de ting -  rigtig mange mennesker for tiden, gerne betaler mange penge for.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)