Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for feed back, hvad fungere bedst?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:38
Er det bare mig eller er der dømt "Find fem fejl" :D

Enten er jeg meget træt ellers kan jeg simpelthen ikke finde forskellen mellem de to billeder, ved godt jeg er lidt i søvnmangel idag, men er du ikke flink at beskrive det for mig, og evt. fortælle tjekke om du har lagt 2 ens designs op.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:48
Kære Magle!

Har set at du har lavet en fin afstemning. Men jeg har lyst til at begrunde mine svar - derfor bruger jeg ikke afstemningen

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop2.jpg med betalingsmulighederne placeret her indikerer det for mig at hjælpen koster penge. Og det er vel næppe det signal i ønsker at sende........ Tilgengæld er E-mærket stort og tydeligt her og det er jo for mange et plus.

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop1.jpg her er det noget af det første jeg ser............  tilgengæld er E-mærket mindre her

Fælles for begge er at jeg synes at betalingsmetoderne er lidt for små.............efter min mening skal de være lidt størrer - så folk ikke er i tvivl om hvad de kan betale med. Og så synes jeg at E-mærket skal stå alene - det er jo ikke en betalingmulighed. Måske det kan stå oppe i hjælpeboksen (her kan det også være lidt størrer) og betalingmulighederne i den grå bjælke..........

Håber at du kan bruge mine begrundelser til noget konstruktivt...........de er ment positivt!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:55
Dato: 12-05-2007 22:47:49 Forfatter: Krondal
Kære Magle!

Har set at du har lavet en fin afstemning. Men jeg har lyst til at begrunde mine svar - derfor bruger jeg ikke afstemningen

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop2.jpg med betalingsmulighederne placeret her indikerer det for mig at hjælpen koster penge. Og det er vel næppe det signal i ønsker at sende........ Tilgengæld er E-mærket stort og tydeligt her og det er jo for mange et plus.

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop1.jpg her er det noget af det første jeg ser............  tilgengæld er E-mærket mindre her

Fælles for begge er at jeg synes at betalingsmetoderne er lidt for små.............efter min mening skal de være lidt størrer - så folk ikke er i tvivl om hvad de kan betale med. Og så synes jeg at E-mærket skal stå alene - det er jo ikke en betalingmulighed. Måske det kan stå oppe i hjælpeboksen (her kan det også være lidt størrer) og betalingmulighederne i den grå bjælke..........

Håber at du kan bruge mine begrundelser til noget konstruktivt...........de er ment positivt!

Hej Krondal

Tak for det, afstemningen hjælper nemlig ikke meget 50 / 50 .. what to do.. hehe

E-mærket er også et andet sted i layoutet, derfor skal det ikke være så dominerende..

Jeg havde slet ikke tænkt at betalingerne oppe ved kundeservice kunne opfanges som at det kostede penge, det vil jeg lige tænkte videre over..

Det kunne være jeg skulle lave en blanding af de to,

Grunden til at betalings logoerne ikke er lavet for store, er simpelthen fordi det er dumt ud, når der samtidig er logere fra urmærker lige ovenover.. (jeg har prøvet det), men nu må vi lige se..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:56
Dato: 12-05-2007 21:37:32 Forfatter: Daniel Nøhr Er det bare mig eller er der dømt ''Find fem fejl'' :D

Enten er jeg meget træt ellers kan jeg simpelthen ikke finde forskellen mellem de to billeder, ved godt jeg er lidt i søvnmangel idag, men er du ikke flink at beskrive det for mig, og evt. fortælle tjekke om du har lagt 2 ens designs op.

det drejer sig op placeringerne af donkort logo osv.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 08:57
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 09:45
Der er taget en beslutning, tak til dem af jer, som stemte eller skrev et indlæg.

Note: billederne kan ikke længere ses

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 10:06
Kære Magle!

Nu hvor du har gjort dig den ulejlighed at opdele tingene efter mine forslag. Synes jeg også at du skal have min mening med  også selvom du har taget en beslutning!

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop4.jpg er efter min mening harmonisk og pludselig fik jeg også øje på alle de fine logoer på de fanzy mærkevarer i fører..........dem så jeg ikke før.......... så betalingsmulighederne fanger mine øjne og derfra gik de op til "FOSSIL" og derefter kørte de hele logo linien igennem flere gange. Et par af logoerne er lidt svære at se, men andre af logoerne rørte lige ved mit "Åhhh .....der blev jeg godt nok imponeret" gen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 10:17
Dato: 13-05-2007 10:06:15 Forfatter: Krondal

Kære Magle!

Nu hvor du har gjort dig den ulejlighed at opdele tingene efter mine forslag. Synes jeg også at du skal have min mening med også selvom du har taget en beslutning!

http://www.shoppingindex.dk/images/privat/testtop4.jpg er efter min mening harmonisk og pludselig fik jeg også øje på alle de fine logoer på de fanzy mærkevarer i fører..........dem så jeg ikke før.......... så betalingsmulighederne fanger mine øjne og derfra gik de op til 'FOSSIL' og derefter kørte de hele logo linien igennem flere gange. Et par af logoerne er lidt svære at se, men andre af logoerne rørte lige ved mit 'Åhhh .....der blev jeg godt nok imponeret' gen

Ja jeg ved godt de ikke alle er lige lette at se, men der er ikke plads til at de kan være så store (der er ikke engang plads til dem alle, så der må sorters.  ) men jeg må se om jeg ikke også kan få plads til Burbe*rry, Die*sel, Zo*diac, Marc Jac*obs og Jacob Jen*sen + et par andre (* er lavet fordi jeg ikke gider "batle" med aminogoogle  )

PS. så blev testtop4.jpg det valgte.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 10:29
Dato: 13-05-2007 10:16:55 Forfatter: magle

Ja jeg ved godt de ikke alle er lige lette at se, men der er ikke plads til at de kan være så store (der er ikke engang plads til dem alle, så der må sorters. ) men jeg må se om jeg ikke også kan få plads til Burberry, Diesel, Zodiac, Marc Jacobs, Jacob Jensen osv.

PS. så blev testtop4.jpg det valgte.

Kære Magle!

Det glæder mig at du har valgt det som jeg bedst kunne lide  

Da jeg sad og kiggede, tænkte jeg at hvis information om "at hvis man køber for 500,- sendes det gratis" blev forkortet i ordlyden og flyttet højre op i det felt hvor den er placeret............så ville der blive plads til nogle flere logoer på samme linie

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)