Har du lyst til at skrive artikler om hardware, software eller gadgets? Kan være alt fra at anmelde produkter til at dække store teknologi events. Vi søger friske skribenter, som har lyst til at bruge en 2-3 timer om ugen på at smide mindst 2 artikler. Længden af artiklen variere alt efter hvad du vælger at skrive om. Hvis du har lyst til at blive en skribent, er det egentlig rimeligt simpelt. Du skriver dig op på vores side (se sidebaren), du vil automatisk blive gjort til "contributer" hvilket vil sige du kan skrive indlæg, men du kan ikke udgive dem - jeg skal godkende det først. Når du så har vist at du godt kan levere 2 artikler om ugen, og indholdet er godt - så skriver jeg til dig om en "forfremmelse". Derefter kan du begynde at modtage produkter fra vores sponsorer, som du selvfølgelig får lov at beholde efter en anmeldelse. Det kan også være du har lyst til at hjælpe med noget andet på siden? Eventuelt youtube kanalen? Du er meget velkommen til at skrive, og så finder vi sikkert nok noget til dig også. Nogle spørgsmål eller andet? Skriv det her, eller send mig en mail: info@geekfp.com Håber der er nogle der er friske på det! :-) |
Arbejd på min side som Anmelder, skribent eller noget helt andet! (Tech blog)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)