Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ivar''s import-skole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Sidder lige og bladre i et nyt kupon-nyheder hæfte... synes faktisk det er god underholdning; for der er så mange fjollede tilbud i det hæfte at man undre sig over at de gang på gang kan lave penge... og det må de jo gøre eftersom det koster kassen at nå hele Danmark med kuponhæftet.

Men det var nu ikke tab-dig-piller jeg lige nu tænker på.... måske husker du som jeg "Import-skolen" som blev promotet af Ivar S. Løge (mener jeg han hed!) - husker at jeg reflekterede på hans annoncer da jeg var en stor knægt - og modtog de første dele af kurset.

Er der nogen der ved hvad der er blevet af Import-skolen og Ivaf himself...?


MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon! Tak for linket... citere lige fra artiklen:

 

"62-åringen Ivar S. Løge har til salt i maten — og vel så det. Formuen til storinvestoren og gründeren bak postordresuksessen Select AS var i følge 1999-likningen på formidable 194 973 000 kroner! Det plasserer ham helt på toppen av lista over Oppegårds rikeste menn og kvinner — over 131 millioner kroner foran andreplassen som inntas av datamillionær og nå Oppegård-emigrant Une Amundsen (45)."


 

---
 

Man må da konkludere at good old Ivar vidste (ved) hvad han har med at gøre ;-)

MVH


Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne tråd da jeg google'de Ivar S. Løge.

Årsagen til jeg google'de ham var faktisk fordi jeg selv købte hans "Importskolen" for - ja mange år siden. Det hjalp mig godt igang med import, og da jeg ikke kan finde hans kursus mere havde jeg tænkt mig selv at lave en "Importskolen"

Er der mon basis for den idé? Jeg er faktisk igang med at skrive den, min version bliver dog væsentlig anderledes, da markedet og kommunikation har ændret sig (internettet eksistedere stort set ikke den gang)

Min version kommer bl.a til at indeholde komplette walk-througs til alibaba, moms og importør registrering etc.

Nu tænker jeg så på... må jeg klade den "Importskolen" eller kan jeg risikere et sagsanlæg fra Hr. Løge? Synes titlen er genial, men andre titler har jeg dog osse på beding.

Mangler i øvrigt nogle frivvilige til at læse den igennem når jeg er færdig. Gerne nogle med erfaring i import..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)