Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringssystem for Dummies???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved der er blevet talt en del om bogføringssystemer osv. her på siden.
 
Jeg har kigget rundt på nettet og fundet e-conomic. Kan det anbefales til folk som mig der ikke har særlig meget erfaring med bogføring og regnskab. Jeg skal bruge det nemmeste system på markedet ;-) Det må selvfølgelig også gerne være billigt ;-)
 
Er det e-conomic man skal vælge??
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Kim
 
Vælg sådanne en som mig til at lave det for dig. Det giver dig mere tid til at lave det, som du er god til samt det du syntes er sjovt.
 
Ring og få snak om hvilke løsninger jeg kan tilbyde. Det behøves ikke være så dyrt.
 
 

 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
nu er jeg ikke revisor, men jeg vil da gerne give Lars ret, du skal fokusere på dine kernekompetencer og få andre til resten...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim W.

 
Vi kører både SummaSummarum og E-conomic for en stor del af vore kunder.
 
Umiddelbart vil vi mene, at Summa vil kunne opfylde dine behov.
Dog er du meget velkommen til at kontakte os for en nærmere drøftelse af dine behov.
 
Vi kan oplyse, at vi for mange kunder laver alt fra bogføring og så til den endelige
årsrapport/skatteregnskab, hvilket i sidste ende oftest viser sig at give en besparelse, idet vi tit
oplever, at bogføring fra andenpart/tredjepart giver for mange korrektioner/rettelser. og dermed for
stort tidsforbrug i sidste ende.
 
 
Med andre ord: Hvad der måske er sparet i første ende, er ikke ensbetydende med en besparelse totalt
set i sidste ende.
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kører e-conomic's efter opfordring fra min revisor. Det spiller 110% - og samtidig er det gratis at få en konto til din revisor (hvis han da ikke allerede ligger i systemet tilmeldt som administrator, hvilket er tilfældet for min).
 
Dvs. de har direkte adgang ti systemet i det tilfælde der er noget du vil se på sammen med ham/hende i tlf. - og samtidig slipper du for at bekymre dig om backup af netop denne meget følsomme data-type.
 
Har kørt summasummarum før, og ingen kritik af programmet på nogen måde det er fuldt ud lige så omfattende, men, det er ikke online!!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Mads!
 
Ja...E-conomic er et godt system...men ret dyrt i forhold til Summa!
 
For en nystartet iværksætter mener vi, at Summa er fuldt ud tilstrækkeligt, og endda en del
 
billigere end E-conomic!!!!
 
 
  
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved godt at du ikke kan sige en fast pris, men hvad ligger udgifter ca. på om året for en revisor
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim W!

 
Hvis vi skal komme med et relevant tilbud...er der nogle ting, som vi skal vide først:
 
Taler vi om et enkeltmandsfirma eller et selskab?
Hvor meget laver du selv (afstemning, evt. kassekladde m.v.)?
Hvor mange bilag (køb + salg) er der tale om på måneds-/kvartals- eller årsbasis?
Hvad vil du have lavet...rådgivning, bogføring, årsrapport, skatteregnskab/selvangivelse?
 
Kontakt os venligst...så vi kan tale nærmere om disse ting...selvfølgelig uforpligtende for dig
 
 
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)