Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg videre? Fra idé til APP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en venlig sjæl kunne hjælpe mig lidt på vej, vil jeg være meget taknemmelig.

Ved ikke om dette forum er det rigtige at søge hjælp i, men nu forsøger jeg.

Jeg har fået en genial idé til en APP. En APP, der vil kunne hjælpe mange kvinder.

Jeg arbejder selv som sygeplejerske og har ikke meget forstand på computere, design osv. Derfor har jeg brug for hjælp til at komme videre.

Hvad kunne første skridt være?

Maiken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Hej Maiken

En af de første ting du skal gøre er at validere din idé. Det kan gøres ved at kigge på markedet og undersøge behovet og den potentielle indtjening i forhold til det behov.

Derudover skal du undersøge om det overhovedet er muligt teknisk at lave den app, samt at den overholder App Stores regler.

Der findes store freelancer sider som Freelancer.com og Elance.com der beskæftiger hundredevis af programmører der laver apps.

Det er dog en god idé at være så godt forberedt på processen som muligt, før man begynder at investere i et app projekt.

Sig endelig til hvis du har nogen spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:58

Philip Mahler:
Der findes store freelancer sider som Freelancer.com og Elance.com der beskæftiger hundredevis af programmører der laver apps.

Og Amino freelancer :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:18

Du er velkommen til at skrive til mig med ideen, så hjælper jeg dig gerne med input til det videre forløb.

Jeg stjæler den naturligvis ikke fra dig, men kan give dig faktuelle oplysninger, og hjælp til at researche og evt. udvikle den selv, eller outsource til østen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:48

Hvis du bor i København kan jeg anbefale dig at deltage i det møde jeg holder sammen med Nokia d. 2. marts. Her vil vi netop fokusere på hvordan man kommer fra "idé" til virksomhed indenfor mobil og online. mvh Nicolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)