Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Softwareprogrammør søges til it-projekt. Fast pris aftales.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du programmør med særlig god viden omkring webservice integration & evne til at forstå IKKE it-dygtige folk?

Min partner og jeg søger en dygtig programmør til at udarbejde en it-løsning som vi gennem længere tid har udarbejdet business case på. Systemet skal bruges som demoversion, men samtidig have funktionsdygtige kernefunktioner. Vi forventer at lave en fast pris med dig, men vel også sætte stor pris på råd og vejledning omkring it-løsningen. Såfremt projektet fortsat har medvind efter demoudviklingen, vil der være stor sandsynlighed for fortsat sammenarbejde for den rigtige person. Min partner og jeg er ikke it-kyndige, hvorfor en ærlig, dygtig og forretningsorienteret programmør fortrækkes.

Kravspecifikation fremsendes med workflowdiagram.

Generelle overkrav:

Systemløsningen skal kunne sende og modtage data via webservices.

Systemet skal have udviklet egen server hvor data skal placeres struktureret og være søgbare.

Systemet skal have udviklet egen web-site og mobil-app hvorfra data på server skal kunne søges.

Såfremt du ikke kan udvikle mobil-app hører vi gerne fra dig alligevel, da denne del ikke vurderes kritisk for projektet.

dammichael@hotmail.com

Michael Dam

PS: kender du nogen som kender nogen, så sig til. Bør denne indlæg ligge på en anden tråd, så sig til 

Fra Valby
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:46

Spændende projekt jeg vil gerne se kravspecifikationen

Mvh Kim

Tilmeldt 9. Sep 09
Skrevet kl. 10:05

Hej Kim

Sender du mig lige en mail, så jeg kan sende noget retur. Giv også gerne nogle ord omkring dig selv. Hvad du kan samt hvad du helt ikke vil arbejde med.

Michael

Fra Valby
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:26

Hej Michael

Jeg har arbejdet med programmering i en del år især med open source dvs. hjemmesider der anvenders AJAX, jQuery, HTML, PHP, MySql evt. WebService. Her på det sidste er jeg igang med udvikling/programmering af apps til Android. Du kan email til mig på myicecube@gmail.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 16:55

Hej Michael

Det lyder som et spændende projekt og jeg kunne godt være interesseret i at høre mere. 

Lidt om mig:

Jeg har haft interesse for programmering i 8-10 år og har erfaring med mange forskellige sprog og teknologier. Jeg kan bl.a. nævne HTML, PHP, ASP.NET, Java, C#, C/C++, osv. Jeg har arbejdet i branchen indenfor webudvikling i nogle år - både som freelance, lønmodtager og selvstændig - og har flere projekter på bagen. Derudover er jeg igang med en kandidat uddannelse som civilingeniør indenfor software. Mine primære teknologiske interesser ligger i intelligente systemer, såsom agent teknologier og maskin intelligens, samt software arkitektur og webudvikling - dog kan nærmest enhver softwareteknologisk udfordring eller innovativ idé fange min interesse. 

Mine kompetencer vedrørende jeres projekt:

Jeg har tidligere erfaring med udvikling af SOAP eller REST baserede webservices, har stærkt kendskab til gængse metoder indenfor software arkitektur og data modellering, stor interesse i og erfaring med udvikling af webapplicationer og hjemmesider (særligt ASP.NET MVC) og så arbejder jeg for tiden med udvikling af et forskningsorienteret projekt baseret på Android platformen. 

Med venlig hilsen
Nikolaj Dam Larsen 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 9. Sep 09
Skrevet kl. 17:20

Hej Nikolaj

Dit efternavn taget i betragtning, kan du ikke være helt dum ;-)

Kan du ikke smide mig din mailadresse, så sender jeg den kravspec, muck-up + workflowdiagram jeg har pt. Ellers send en besked til dammichael@hotmail.com, så vender jeg retur.

Jeg tager dog i sommerhus i weekenden og har desværre ikke mulighed for at være på nettet. Jeg sender derfor først noget mandag.

Hilsen

Michael Dam Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:19

Hej,

Vi har stor erfaring med komplekse løsninger herunder specielt software arkitektur og design. Vi er gode til at holde fokus og rådgive om - og implementere en prototype løsning, der vil give mest værdi for pengene til jeres forretning. 

Vi har erfaringer med alt fra enkle systemer til meget komplicerede systemer, vi er ikke de billigste, men er effektive og det vi leverer står vi inde for og det fungerer.

Rent teknisk arbejder vi på en Microsoft Plaform (.NET). Vi dækker alle de tekniske dele i kort beskriver, dog har vi ikke selv kompetencer til at lave mobil apps, men måske er en app ikke det rigtige - det ved vi mere om når vi kigger på det - som du selv sagde er i ikke teknikere). Send mig gerne en kravsspecifikation samt en business case - gerne noget omkring hvad i vil opnå og hvordan i vil tjene penge. Så skal jeg gerne kigge lidt på det og vende tilbage.

Med venlig hilsen

Brian Hvarregaard
Udviklingschef, medejer
GreenWeb Aps 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)