Er du programmør med særlig god viden omkring webservice integration & evne til at forstå IKKE it-dygtige folk? Min partner og jeg søger en dygtig programmør til at udarbejde en it-løsning som vi gennem længere tid har udarbejdet business case på. Systemet skal bruges som demoversion, men samtidig have funktionsdygtige kernefunktioner. Vi forventer at lave en fast pris med dig, men vel også sætte stor pris på råd og vejledning omkring it-løsningen. Såfremt projektet fortsat har medvind efter demoudviklingen, vil der være stor sandsynlighed for fortsat sammenarbejde for den rigtige person. Min partner og jeg er ikke it-kyndige, hvorfor en ærlig, dygtig og forretningsorienteret programmør fortrækkes. Kravspecifikation fremsendes med workflowdiagram. Generelle overkrav: Systemløsningen skal kunne sende og modtage data via webservices. Systemet skal have udviklet egen server hvor data skal placeres struktureret og være søgbare. Systemet skal have udviklet egen web-site og mobil-app hvorfra data på server skal kunne søges. Såfremt du ikke kan udvikle mobil-app hører vi gerne fra dig alligevel, da denne del ikke vurderes kritisk for projektet. Michael Dam PS: kender du nogen som kender nogen, så sig til. Bør denne indlæg ligge på en anden tråd, så sig til |
Spændende projekt jeg vil gerne se kravspecifikationen
Mvh Kim