Er her nogle som har erfaring med GVC media omkring SØGEORDSOPTIMERING.
Jeg er lidt bange for de bruge doorways og andre metoder som måske ikke er stemmer overens med Google, selvom GVC beskriver sig selv som: SØGEORDSOPTIMERING på Google, Vi har markedets mest avancerede søgeordsoptimerings system hvilket sikre dig seriøse resultater.
Jeg vil gerne høre om jeg er sikker hos GVC eller kan jeg blive ekskluderet fra Google ?
Ja en god husker før man starter en tråd : lav lige en søgning først.
Godt det har jeg så lavet nu ! og det giver da mere indblik i GVC, men jeg er en kunde som IKKE har den tekniske viden omkring optimering. Så det jeg præcis gerne vil vide er om jeg som kunde hos GVC er i fare for at blive bandlyst fra Google ?
Jeg bruger gvc. til at optimerer mit site, ind til vidrer har det ikke givet noget overhovedet.
Optimerings perioden som man køber for et år, starter også først når der begynder at komme klik fra deres links.
Så der er håb endnu-
Min viden vedr. optimering er meget lille.
jeg har læst omkring emnet på flere blogs og hvad jeg er kommet frem til er at doorways og redirect scripts som bruges til optimering af bla. GVC. media
er ikke metoder som Google er glade for og kan betyde ekskludering fra søgemaskinen.
Det er ikke noget jeg er blevet gjort opmærksom på af sælgeren fra firmaet.
Det har jeg gjort dem opmærksom på, hvorefter de skriver:
"jeg mener ikke at du havde krav på nærmere viden om vores produkt end den gennemgående viden du fik igennem sælgeren og vores tekniker"
Det syntes jeg jo nok jeg havde, da det er min forretning der står for skud.
Ligger på nuværende tidspunkt og mailer frem og tilbage med dem, får at finde en løsning.
Så jeg ville nok finde et alternativ til GVC Media.
Tak for din respons. Jeg skal lige oplyse at jeg kunden hos GVC og modtager en del trafik via deres optimering og uden at gå i dybden med tal så er det ikke dyrt. Men jeg er urolig om jeg kan blive ekskluderet fra Google ?
BBT, den eneste måde vi kan hjælpe dig med at virdere risikoen er, hvis du smider nogle adresser her på de sider som de har optimeret for dig - altså, de sider som giver trafik fra søgemaskinerne (uanset om de ligger på dit eget eller et andet domæne)
Ovenstående sider er det der kaldes for "doorway sider" og opfattes af alle søgemaskiner som spam. Det er helt tydeligt at siderne er lavet for søgemaskinerne alene og ikke for brugerne - disse redirectes videres til forsiden og vil (normalt) slet ikke se dem. At der linkes med et skjult link fra forsiden af dit website til disse doorway sider gør bestemt ikke risikoen mindre.
Efter min mening er det meget dumt at placere højrisiko-sider på sit eget domæne. Jeg har intet moralsk problem med at man laver sider som søgemaskinerne kalder spam, men det er bare ikke skide smart at placere sådanne sider på sit eget domæne. Risikoen for at alle sider på hele dit domæne bliver smidt helt ud af f.eks. Google er for stor.
Så til dit spørgsmål om disse sider kan føre til ekskludering af Google, så er svaret et rungende JA! Om du så vil fortsætte med at løbe den risiko, og nyde den trafik du får, eller om du vil slette siderne (og linket til dem) nu og så leve med det trafiktab der er (i hvert fald indtil du får lavet noget andet mindre risikofyldt) er noget du må gøre op med dig selv.
Hej BBT: Hvis du bruger Firefox og slår Javascript fra, så kan du se, hvad det er for nogle geniale tekster, der står på din hjemmeside. Ja, Mikkel - der er ingen tvivl her. Var lige ved at paste resultatet ind her, men turde ikke
Disclaimer: Dette er en GENEREL henvisning til en side jeg har skrevet for flere måneder siden om SEO Spam og er IKKE møntet på nogen specielt i denne tråd. Jeg bringer UDELUKKENDE linket fordi det er RELEVANT i forhold til de overordnede principper, vi taler om i denne tråd. Jeg overlader det trygt til hver enkelt til at vurdere egen situation ud fra de oplysninger, der kan læses på min side. Bliver lige nødt til at pointere det, da jeg for noget tid siden blev ringet op af en anden virksomhed, der sjovt nok følte sig truffet af min henvisning. Jeg har ikke lyst til at stoppe med at henvise til relevant info, blot fordi jeg bliver kontaktet af dem, der føler sig ramt; men må derfor i stedet skrive lidt øhhh "underligt" ?