Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samlignings side, PRIS?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gav det jo lidt mere mening YesLeft Hug

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter ikke man kan give et tilbud ud fra den information der ligger på denne side. Som jeg kan se det har antalet af de sider du ønsker skal crawles en stor effekt på prisen!

Selve siden koster jo intet. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:
Selvfølgelig ved man ikke om man har midlerne, men har man 5 kr på lommen beder man ikke om en kæmpe opgave - og igen, ikke møntet på trådstarter.

Nej - men der kan stadigvæk være en fandens stor forskel på om man får tilbudt en programmering fra grunden til x antal kr.  eller der findes en script til måske 300-400 USD.

Der er altså nogen af os som har ideerne men kun begrænset viden om hvad det koster at få lavet den tekniske løsning. Sidder selv overvejer en dea-side. Har ingen anelse om hvad det koster at få programmeret fra grunden. Min ven google giver mig dog en ide om hvad scripts koster.

Hvis man ikke kan spørge om råd på Amino uden at det skaber en så negativ tone, som du trods alt bruger, hvor skal man så spørge?

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Hvis man ikke kan spørge om råd på Amino uden at det skaber en så negativ tone, som du trods alt bruger, hvor skal man så spørge?

Det var virkeligt ikke for at skabe en negativ tone, det var faktisk blot venligt ment og jeg skal atter undskylde hvis det blev misforstået, det eneste jeg ville frem til at man skal tænke sig om inden man beder om tilbud på enten site eller få leveret varer fra Kina, malet sin entre osv hvis man alligevel ikke har midlerne uanset prisen.

Jeg beklager og vil ikke tærske langhalm på det og håbe trådstarter får nogle gode tilbud som han kan gå videre med.

Mvh

HH

Og igen, jeg burde måske ha startet en debat om hvornår man skal bede om tilbud og slet slet ikke her.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)