Hvorfor skyder du efter e-conomic?
Min samtale med min kunde !
MIG : Jeg kan se denne ikke er betalt ! kan du sige mig hvorfor ?
KUNDE :
Der var desværre ingen initialer på den elektroniske faktura,så derfor har vores økonomiafdeling i København ikke vidst hvem den tilhørte.
Jeg blev sat på sagen i sidste uge og fandt fakturaen.
Jeg har modtaget fakturaen i fredags og førstegodkendt den
og så skal den lige videre til andengodkendelse – derefter går den til
betaling.
MIG : Jamen ok :) men forstår bare ikke at de ikke skulle komme med jeg skrevet dem 2 steder ? vil du ikke sende den hvor man ikke kan se dem da jeg gerne vil have den som bevis over for dem som levere vores betalings løsning !
KUNDE : Jeg sender din mail videre til Økonomiafdelingen i København
KUNDES ØOKAF. :
Hej Thomas.
Initialerne var placeret korrekt på jeres faktura, men læs ind-bureauet har ikke ”afløftet” oplysningerne og derfor gik fakturaen på fejl hos os, da vi modtog den.
Du skal kontakte dit Læs ind-bureau, de må give dig en forklaring på, hvorfor de ikke har taget oplysningerne med over på den elektroniske faktura.
Fakturaen kommer med i næste betalingskørsel, som er på torsdag.
Der for går det ud over e-conomic da deres svar blot var at det er min kundes system der skulle rettes til, Jeg har ikke tid til at lege support for hverken min kunde eller e-conomic når det gælder pengesager men bliver når til at bruge en masse tid på at finde ud at hvad som er gået galt. Det er jo altså ikke 1000 kr det her handler om !