Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing af butiksinventar !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! Er der nogen som kan komme med et tip om hvem jeg kan kontakte for at lease butiksinventar, eller evt. købe brugt til fordelagtig pris. De fleste leasingselskaber vil desværre ikke være med til en nyåbnet butik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:18

Jeg har tidligere haft http://www.supersellers.dk/ som kunde.... ved ikke om de kan hjælpe, men ellers har de måske et tip om hvem der har noget til salg fra lukning eller modernisering.

Bare en tanke

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 07:20

tak

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:10

Der er et firma i Ringsted som, hedder Reolux det kan være at de kan hjælpe med brugt inventar.

www.reolux.dk

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 18:43

Hej Ulven.

Hvilken type inventar er der tale om? Stativer til bøjler eller Hyldereoler??

Nu kan jeg ikke lige se hvor i landet du er fra. (fragtpriserne i dag er ret høje - så det skal man jo også lige tage med) Hvis du skriver lidt mere om hvad det er du skal bruge. Kan jeg måske hjælpe dig videre.

Vi handler både med nye og brugte reoler og skal nok finde en super pris til dig. Men igen - hvis du holder til på sjælland - bliver den gode rabat spist op af fragt.

Vi har samarbejdspartnere overalt i DK - så jeg kan også henvise dig...

Søs

Fra billund
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:01

Hej. Jeg har komplett inventar fra en butik som lige er lukket. der har været gstar, iceman, solid mm i butikken. der er t stativer, dukker, hangers mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)