Hej Er her nogen der ved om prestashop kan håndtere 2 forskellige former for checkouts?.... det var der ikke nogen der fik noget udaf, jeg prøver lige igen. Jeg har en prestashop i denne shop skal jeg have 4 varegrupper Varegrupperne 1-3 er helt almindelige, klik og køb ingen ben der. Når kunderne har bestilt varer i varegruppe 4 skal jeg bruge nogle flere informationer, informationer som ikke er velegnet i checkout for de 3 første grupper, jeg kan heller ikke bruge varianter idet det er bruger indtastninger. Jeg forestiller mig at når kunden har klikket køb vare, at der så popper et nyt billede op eller at de bliver ført videre til en anden side hvor de kan udfylde de informationer jeg har brug for, når kunden så klikker gem kommer kunden videre til kassen og handlen kan afsluttes eller kunden kan fortsætte med at købe. Nogen ideer? Nogen der kan løse det ? hvad vil det koste? Jeg kan forstille mig at der findes et modul der løser det .... jeg har bare ikke kunne finde det. Jeg har heller ikke evner til at installere det.... Pris? Ha en fantastisk aften Kenneth |
Prestashop Brugerindtastning eller 2 forskellige checkout
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)