Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk der er tændt på at starte op sammen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i kloge hoveder på Amino :)

Jeg har længe gået med tanken om at starte noget op, jeg har dog ikke rigtigt noget klart billed af hvad, jeg har et par ideer som jeg syntes godt om. Jeg har haft et par virksomheder før, så lidt erfaring har jeg.

Personligt tænder jeg mest på ideen om noget online, men ved ikke noget om hvordan det skal gøres.

Jeg søger et par folk der har det på samme måde, det eneste i/du skal ha' er drive og et par gode ideer. Hvis i/du er frisk så skriv, jeg håber lidt på at mødes et par stykker i København over en kop kaffe og lave lidt brainstorming,

Målet er selvfølgelig at nogle af os små uden den store kapital kan åbne noget sammen.

Håber på at høre fra nogle friske folk :)

Det bedste
Christian

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian jeg har omkring 500 ideer jeg sikkert aldrig får realiseret.

Smile og jeg bor i helsingør så jeg er frisk du må gerne sende mig en pb :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende!

Skriver i PB :-)


Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Sad netop og skulle til at skrive et lignende indlæg som du skrev! Fedt. Jeg har selv et par ideer, og to af dem indebærer noget online. Jeg er meget interesseret i noget brainstorming.. Jeg bor i Hellerup.

Jeg kan kontaktes pr. mail mads@cashcowcapital.dk

Vh. Mads

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er i fuld gang med eget projekt online, jeg har delt det op i faser da jeg er på SU og får lavet lidt af gangen.

Jeg søger nok mest en passiv investor til 50/50 eller en partner hvor vi dels om udgifterne hvis man selv kan bidrage med noget. Grunden til det er at det tager for lang tid på SU.

Hjemmeside domæne og forside design er på plads og er betalt, undersiderne er ved at blive designet.

Næste fase er implementering til CMS, bliver nok wordpress.

Derefter er cms/site klar til brug, indholdet skal produceres og pbs aftale indgås.

ca. 10.000 ialt, det er ikke meget til hver :), så er servicen klar med det første indhold.

Jeg bruger min uddannelse som multimediedesigner til at planlægge og styre projektet.

Hvis der er nogle der vil prøve at starte noget op sammen var det en mulighed, ellers må jeg bare tage den tid det tager :)

ps det har ikke noget med poker at gøre

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Kokkedal og er også med på det. Jeg render selv rundt med et par ideer, lysten, tid og noget penge til at investere med. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)