Hej Amino |
Hej.
Du laver duplicate content da din side både virker med og uden www.
Vh
Casper
Hej Amino |
Hej. Du laver duplicate content da din side både virker med og uden www. Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Hvorfor har du gjort det så besværligt at kopiere dit website navn her i indlægget? :-) Rigtig flot side! Det jeg ville sige er punkt 1. og 2. Jeg synes dine køb knapper skal være lysegrønne, men det kan du jo teste :) Flot side - Alexander Baandrup Larsen |
nummer 1 vælg om siden skal svare med www eller uden peg den anden over www eller uden der mangler produkt foto på siden i den grad få lavet det hurtigste muligt kontakt siden øverste op med cvr nummer og adresse og telefon nummer det skaber troværdighed få de vigtige social på især google plus da det giver plus i google handelsbetingelser er simplethen for kort , god ide sæt alt på man skal overholde ifølgende loven http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf |
det er en super flot og proffessionel side du har fået dig der! |
@ Casper - Det vil jeg rette med det samme. 2. Produktfotos? Hvad?! Jeg har billeder på alle mine produkter. Tænker du på billeder af underkategorierne, eller hvordan? Jeg er ikke bekendt med dette. 5. De fulde handelsbetingelser, står under "handelsbetingelser" i indkøbskurven når man skal til checkout. Jeg har brugt det selvsamme link til at udarbejde betingelserne med. Tjek venligst for fejl hvis du har tid og lyst. |
Hej Sofus Har ikke kigget så grundigt på siden - men falder straks over at alle dine billeder skal korrigeres for farvestik. Du har sikkert taget billederne med kameraet indstillet på en forkert hvidballance - alt hvad der skulle være hvidt er blevet gulligt. Ved godt det er et større arbejde at rette nu hvor alle billeder er lagt på - det kunne være gjort i et hug i photoshop - inden du lagde dem på shoppen. |
denne her side virker ingen billeder på eller er de billeder simpelthen ikke gode nok http://www.strobisten.dk/34-nikon kontakt siden ville jeg sætte over kontaktformularen telefon nummer og cvr nummer det skaber ekstra trovædighed over siden |
Jeg forstår ikke det du skriver Mikael med at der ingen billeder skulle være. Du modsiger dig selv i indlægget hvor du både skriver at der ingen billleder er, og at de billeder der er - ikke er gode nok. |
jeg synes ikke det ligner billeder af noget produkt , bare der er en fejl på siden og vis det er billeder skal der tages nogle bedre billeder på siden |