Victornizer søger en ambitiøs ejer af detailbutik i hovedstadsområdet. Er det dig eller kender du en? Jeg forventer at butiksejeren går op i salg og kundestrømme og gerne vil eksperimentere med kreativ og opsigtsvækkende plakater (i alle størrelser og former) der blinker/lyser. Dels for at trække kunder ind i butikken og dels for at rette kundernes opmærksomhed mod særlige dele af butikken. Der er tale om et pilotprojekt med mål om referencekunde. Derfor er det også vigtigt, at vi i fællesskab opstiller målepunkter og succeskriterier for salgseffekten. Til gengæld tilbydes de aftalte plakater der blinker leveret med 75% rabat i forhold til normalprisen. Jeg håber du kan hjælpe mig? PS: Jeg hjælper naturligvis også med den kreative idé og udvalgte markedsføringsaktiviteter i forhold til projektets kommercielle mål og succes.
|
Vi kunne godt være interesserede, men det kommer selvfølgelig lidt an på prisen. Jeg vil i hvert fald gerne høre lidt mere.
Du er meget velkommen til at ring til mig på 52 39 00 00.
/ Andrè
Tilføjer lidt:
Jeg tror der er spændende muligheder i vores butik. Vi har en god placering på Østerbrogade, store vinduespartier og en butik med muligheder :)