Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en ambitiøs ejer af detailbutik i hovedstadsområdet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Victornizer søger en ambitiøs ejer af detailbutik i hovedstadsområdet. Er det dig eller kender du en?

Jeg forventer at butiksejeren går op i salg og kundestrømme og gerne vil eksperimentere med kreativ og opsigtsvækkende plakater (i alle størrelser og former) der blinker/lyser. Dels for at trække kunder ind i butikken og dels for at rette kundernes opmærksomhed mod særlige dele af butikken.

Der er tale om et pilotprojekt med mål om referencekunde. Derfor er det også vigtigt, at vi i fællesskab opstiller målepunkter og succeskriterier for salgseffekten. Til gengæld tilbydes de aftalte plakater der blinker leveret med 75% rabat i forhold til normalprisen.

Jeg håber du kan hjælpe mig?

PS: Jeg hjælper naturligvis også med den kreative idé og udvalgte markedsføringsaktiviteter i forhold til projektets kommercielle mål og succes.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne godt være interesserede, men det kommer selvfølgelig lidt an på prisen. Jeg vil i hvert fald gerne høre lidt mere.

Du er meget velkommen til at ring til mig på 52 39 00 00.

/ Andrè

Tilføjer lidt:

Jeg tror der er spændende muligheder i vores butik. Vi har en god placering på Østerbrogade, store vinduespartier og en butik med muligheder :)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)