Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er dit idol?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fik egentlig idéen fra de unges forum, hvor det samme blev spurgt.

Så tænkte jeg lidt at det ikke kun skulle være begrænset til folk under 26år.

Nu vil jeg ihvertifald skrive om mine, og håber du gør det samme.

Mit ultimative idol af mange grunde er Steve Jobs, fordi han virkede virkelig som om han kunne noget som ingen andre, blandt slå google/microsoft af pinden som største brand i verden. Samt redde pixar fra konkurs og sælge dem videre til Disney for stor profit/aktier :). Når han snakker, så lytter man altså og glæder mig som et lille barn til at læse hans bog(Hvilket jeg normalt aldrig gør eller ville).

Hvis vi skal rykke til det Danske marked ser jeg pænt op til Jesper Buch da han er en serie iværksætter med kvalitet og ved hvad han går ind til. Ville intet have imod at en arbejde sammen med Jesper Buch og lære af ham, for det ville klart forbedre mig som person og iværksætter :).

Så fik jeg faktisk to nyde, indenfor affiliate marketing:

Tim Møllegaard som nu laver orville media, før havde han mmmedier. Han virker til at være meget sympatisk og vis. Samt holder han også et niveau hvor man faktisk kan tale med ham og hvor han bruger ord som cool, chef, og faktisk mener jeg også han brugte cool cat :). FEDT!

Rune Lundager ejer nu repaymedia, før havde han IQmedier det han nu har bedrevet med repaymedia er for mig mærkbart godt for jeg lever af e-mail marketing blandt andet. Frisk gut og meget let til snaks(Nogen gange) ;). Utroligt klog indenfor e-mail marketing hvor jeg har lært en del bare af at lytte til ham.

Det var så mine, hvem er dine?.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyde=Nye :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os bump den for noget respons :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Hvis der er et felt indenfor politik jeg interesserer mig mest for, så er det amerikansk politik. Ægte liberalisme gjorde det muligt for USA, at indehente Europa på et par århundreder.USA huser lægen, mande som ved hvad der forgår. Hans mål er at plante en tanke hos os mennesker, og af den tanke vil der gro en revolution som verden måske aldrig har set før. Du og jeg, sammen med tusinder eller millioner af andre mennesker er starten på denne revolution.

RON PAUL

Tænk at der eksisterer en kandidat som stiller op til det amerikanske valg for præsident posten, som vil sætte en stopper for krig og en god del af de modbydeligheder som verden kender til. Tænk at der ikke er flere som fremmer mandens budskab. En ægte helt, en filosof i udklægning, et individ vi en dag vil se tilbage på som endnu en gigant for menneskets endelige frigørelser fra dets trivielle lænker i samfundets overflade. Ja tænk engang.

Det ser dog desværre ud til, at det ikke kommer til at gå den vej. Ikke i denne omgang. Men han har en søn. Hans søn vil uden tvivl blive Amerikas præsident, og jeg er taknemmelig for at det bliver i min levetid.

Ron Paul er min idol Smile

Nå nu vil jeg hellere ikke fylde jer med propaganda... 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit idol er Michael Laudrup!

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor ringe en forretningsmand han er. Lige meget hvad han laver, så synes jeg det er fedt.

Jeg har opkaldt min søn efter ham, og hvis jeg får flere sønner, så skal de også hedde michael.

Uanset hvor dårligt humør jeg er i, så bliver jeg glad hvis jeg finder en youtube video frem med nogle laudrup driblinger. 

Hvis Laudrup ringer til mig og vil have lavet noget tømrerarbejde, så er første arbejdsuge gratis :-)

" title="verdens bedste fodboldspiller" target="_blank">verdens bedste fodboldspiller... Nogensinde!!! Glem pele, messi, tøfting og hvad de ellers hedder

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit idol er Michael Laudrup!

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor ringe en forretningsmand han er. Lige meget hvad han laver, så synes jeg det er fedt.

Jeg har opkaldt min søn efter ham, og hvis jeg får flere sønner, så skal de også hedde michael.

Uanset hvor dårligt humør jeg er i, så bliver jeg glad hvis jeg finder en youtube video frem med nogle laudrup driblinger. 

Hvis Laudrup ringer til mig og vil have lavet noget tømrerarbejde, så er første arbejdsuge gratis :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som I kan se, så synes jeg at Laudrup er så fantastisk at jeg blev nødt til at poste foregående indlæg 2 gange ;-)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed bemærkning du lagde efter dobbel posten haha :D.

Hedder han Michael Bruun Laudrup Rasmussen da? haha

Den eneste bog jeg har læst færdigt i mit liv er om Michael Laudrup, så den kan jeg godt støtte dig i!:)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)