Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Blog Opstart

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel snakke om fx. "Musik Nyt" Alt nyt indenfor musik fx. er Whitney død osv. Det kunne man snakke om osv?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:39

René Dyhr:

Man kunne vel snakke om fx. "Musik Nyt" Alt nyt indenfor musik fx. er Whitney død osv. Det kunne man snakke om osv?

Det kunne man sagtens. Men så skulle du lave videoer dagligt - måske flere gange dagligt, hvis det skulle have relevans.

En plan B kunne være, at du hver weekend samlede de største musiknyheder fra ugen og præsenterede dem. Det kunne man gøre på mange måder fx: Ugens Top, Ugens Flop, Ugens Scoop osv.

Endnu en idé: Du kunne gøre ovenstående hver torsdag, og så fredag middag lave en video omkring weekendens store musik-events i landet - lidt ala "I Byen" på TV 2 Lorry, hvis du har set det, men så kun omkring musik-begivenheder.

Hvis du ikke har set "I Byen", kan du se en udsendelse her.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 23:50

Jeg takker Casper Lohse, det vil jeg kigge nærmere på.

Som du skriver, jeg kunne da ugentligt opdatere med video og dagen efter opdatere med koncerter osv. rundt i landet.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:25

René Dyhr:

Jeg takker Casper Lohse, det vil jeg kigge nærmere på.

Som du skriver, jeg kunne da ugentligt opdatere med video og dagen efter opdatere med koncerter osv. rundt i landet.

Selv tak.

Men lov mig, at du giver den gas - og at du ikke promoverer din videoblog, før alt spiller 100 %. Ellers vil du hurtigt se, at dine mulige seere falder fra.

Brugere hader - ikke underligt - ufærdigt arbejde :)

Smid gerne et link her i tråden, når du har fået det hele op at køre.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 00:36
Hvis du vil kan du prøve at se videoen først og så svare på hvad der kunne gøres bedre osv. Hvis du vil
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39

Det er jeg ret sikker på at mange her på Amino, rigtig gerne vil - du skal bare smide et link :o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:21

du kunne vel anmelde youtube.com videoer linke til kunsterne og skrive på siden om kunsterne

folk kan derved høre musik nemt ved at klikke på youtube.com video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:59

René Dyhr:
Hvis du vil kan du prøve at se videoen først og så svare på hvad der kunne gøres bedre osv. Hvis du vil

Det vil jeg gerne, René. Som bonus kan jeg tilføje, at du i både Youtube og Vimeo kan du vælge en funktion, der hedder privatliv eller noget i den dur. Det betyder, at kun folk med det direkte link kan se videoen.

Den funktion kan du bruge, hvis du vil have, at kun en bestemt gruppe mennesker skal kunne se din debut-film uden at den spredes på hele Youtube. Det vil jeg anbefale dig at gøre.

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:29

Hej René,

Jeg synes det er en god idé med en videoblog, men det skal være om noget du synes er interessant. Desuden skal du næsten være ekspert på dit område, om dette så er golf, fiskeri, blomster eller musik. Det er vigtigt at du brænder for det og er autentisk, for ellers bliver det hurtigt kedeligt at se på. Held og lykke med projektet.

Mvh.

Berti.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)