Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQmedier nede?

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Så var der endelig en udmelding fra dem i min inbox

"
Hej,

 

Vores nedetid fortsætter desværre lidt endnu, dog med
lyse udsigter i forhold til at komme online i løbet af i dag. Vores tekniske
afdeling gør alt, hvad der står i deres magt for, at vi kommer op at kører med
alle systemer så hurtig som muligt.

 

Vi er naturligvis utrolig kede af dette, og vi beklager
meget at det kunne ske, men vi har dog sat alle kræfter ind for at komme det
til livs, så det ikke forekommer igen.

 

Vi vender tilbage pr. e-mail eller laver en update på
websitet, når vi har en ny status - rigtig god dag til jer alle."

Er det bare mig eller burde den mail måske ikke indholde lidt om havd de har tænkt sig at gøre ved alle de kliks de forskellige publishers nu har sendt mens de har været nede.. En kompentation kunne da være på sin plads.. Men jeg er måske gammeldags..

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Møllegaard:
Er det bare mig eller burde den mail måske ikke indholde lidt om havd de har tænkt sig at gøre ved alle de kliks de forskellige publishers nu har sendt mens de har været nede.. En kompentation kunne da være på sin plads.. Men jeg er måske gammeldags..

Enig, der burde være noget for publisherne. Som så har sendt kampagner og andet ud til intet formåls skyld :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Enig, der burde være noget for publisherne. Som så har sendt kampagner og andet ud til intet formåls skyld :).

Det er et fåtal af netværk, der tilbyder kompensation i forbindelse med tekniske nedbrud. Nu skal jeg ikke svare på IQ mediers vegne, men jeg tror ikke du skal forvente det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det er et fåtal af netværk, der tilbyder kompensation i forbindelse med tekniske nedbrud. Nu skal jeg ikke svare på IQ mediers vegne, men jeg tror ikke du skal forvente det.

Ja dermed også sagt at det er et fåtal der er fair.. Hvorfor skal man som medie straffes når et netværk fucker op? Teknisk fejl dækker det så også fejl på kampagnen at pixel f.eks. ikke kaldes?

Jeg er af den overbevisning at man skal have penge for alt den trafik man sender og jeg kan kun tilføje at hos Orville Media betaler vi også penge til mediet hvis der er en fejl på kampagnen som måske endda ikek engang skyldes os men annoncøren..

Du sender os trafik fordi du mener vi kan lave penge på det til os begge = Du skal have penge for ALT din trafik om vi tjener på det eller ej.. Det er en tillidssag og de netværk der ikke betaler må have en lav tillid hso de mere velovervejende medier vil jeg mene..



Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim Møllegaard:

Jeg er af den overbevisning at man skal have penge for alt den trafik man sender og jeg kan kun tilføje at hos Orville Media betaler vi også penge til mediet hvis der er en fejl på kampagnen som måske endda ikek engang skyldes os men annoncøren..

Interessant, men det er lidt ærgerligt i ikke profilerer jeg mere med jeres attraktive betingelser så. Er det korrekt at fejl opstået pga. jeres/kundens system, tager i den økonomiske byrde? Oftes plejer netværket jo at skrive sig ud af den del.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Interessant, men det er lidt ærgerligt i ikke profilerer jeg mere med jeres attraktive betingelser så. Er det korrekt at fejl opstået med årsag i jeres/kundens system, tager i det økonomiske ansvar for?

Vi prøver bestemt også at profilere det både via vores partnermails og via f.eks vores facebook site.. Men vi må blive endnu bedre til det.

Og det er 100 % korrekt at skulle der være nogle som helst fejl vi er skyld i eller at annoncøren er skyld i påtager vi os det økonomiske ansvar! Sådan skal det være og sådan har det altid været hos Orville! Jeg kan da lige tilføje at vi heller intet fratræk har og altid betaler til tiden!

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tim Møllegaard:
Vi prøver bestemt også at profilere det både via vores partnermails og via f.eks vores facebook site.. Men vi må blive endnu bedre til det.

Det vile da være nærliggende at have betingelserne liggende på siden, hvor man ansøger om en konto :-). Det var der jeg kiggede.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Har ingen mail fået fra dem og de er stadig nede. Hvis de er så store og tjener så meget som de siger og har server nedbrud, er det jo bare at hurtig leje sig ind midlertidig i et datacenter.
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man går ind på deres site siger den


Server Error in '/' Application.

A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 - Could not open a connection to SQL Server)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Hvis du nu ringede til dem, ville du få at vide, at de er nede grundet tekniske problemer. Det fik jeg at vide, da jeg ringede.

 

er vel ikke et teknisk problem at man ikke kan finde ud af at betale en regning på 45 kr, en regning der betyder at hele ens system er nede og aldrig kommer op medmindre man betaler de 45 kr.... sku da for dumt

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)