Hej, Jeg er bl.a. medejer af webshop makalay.dk. Vi har gennem ca. 10 år drevet siden siden. Gennem denne periode, har vi fra tid til anden har forsøgt at tilknytte såkaldte SEO-eksperter. Dette har dog været en meget blandet fornøjelse. Det skyldes grundlæggende, at vi har kigget mere på timeprisen end kompetancer. Dette er nok årsagen til, at vi ikke har set den effekt, som vi havde håbet. Vi er derfor på udkig efter en person/firma, som kan hjælpe os med at optimere vores site(s) på fast basis. Ud over makalay.dk, er jeg ligeledes en del af selvskabet www.webstock.dk, hvor vi har en vis volumen af webshop kunder under os. Intentionen med tilknytningen af en SEO-ekspert er, at denne kan fungere som fasttilknyttet freelance SEO-ekspert for os og derved de kunder, der nu engang er i stald hos os. Det jeg gerne vil have jer Aminoers hjælp til, er at anbefale en eller flere personer, som i med sikkerhed ved kan løfte opgaven. På forhånd tak for jeres hjælp Lasse Juhl |
Thomas Rosenstand/concept-i.dk
Han har ikke udført noget SEO arbejde for mig, men jeg har læst hans bog SEO-LEX og hørte ham til iværk&vækst. Han har styr på SEO og ved hvad han snakker om.
Tror i er i gode hænder med ham :-)
- Alexander Baandrup Larsen