Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

teknisk web hjælper søges...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvaderlos kan i fremtiden godt bruge en teknisk web hjælper.

Det handler ikke om det er grafiske eller opstillingen er pæn, da jeg leverer et design og navigations model, enten som psd eller i html. Der skal blot laves de tekniske opsætninger i en form for cms program, så kunderne selv kan redigere tekst og arrangere billeder i minimum stil.

Du skal have interesse i programmering og dets alsidige funktioner, samt nogle kundefordels produkter som SEO, e-handel, sætte mails op med signatur og hvad der ellers kan følge med i pakken... Ja, det ved du bedst.

Din tilgang skal være positiv og med Ja-hatten på, hvor alle muligheder er åbne. 
Så dette vil kunne blive et samarbejde der strækker sig gennem flere opgaver.

Hvis en potentiel udfordring ønskes fremsendt - så post lige en mail
-og ellers så lad mig høre hvad du kan tilbyde.

Med venlig hilsen
Christina fra Hvaderlos.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:08

Hej Christina

Jeg har god erfaring med konvertering af psd'er & HTML/CSS til wordpress templates. Jeg har ikke arbejdet meget i andre cms'er. Skriv til mig på viktormaigaard@gmail.com så kan vi se på det

Mvh. Viktor

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:23
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 09:00

Det er bare dejligt med jeres henvendelser.

For lige at vi alle ved hvad det kunne dreje sig om, poster jeg lige dette, så i kan se hvad jeg tidligere har rodet med og en showcase, som eksempel på hvad i kunne modtage og skulle sætte op.
http://hvaderlos.dk/web-design.html

Det skal være sjovt og må gerne være udfordrende for jer... men som sagt vil jeg gerne tænke ud af boksen i løsninger... og i må igennem tiden meget gerne komme med input og alternativer.

Disse sider er meget forskellige fra hinanden og med meget indhold på. Men opgaver vil være varierende.

Siderne skal kunne passes af kunderne selv - med tekst og nye sider...
og jeg kan godt lide orden på ftp, så jeg kan uploade billeder der, eller udskifte template images.
-og se koder om muligt.

Det er sådan lige min ønsketænkning :)

Hvis i stadig vil lege med - så send gerne en form for tilbud som jeg kan måle pris udfra.

Med venlig hilsen
Christina fra Hvaderlos.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)