Så er antallet af sider og domæner steget mig til hovedet og det er tid til og få tømt lidt ud. Eller sider sælges kun pga tidspres og andre projekter der er gået bedre en planlagt og som jeg derfor bruger al min tid på. Fri-sms-abonnent.dk affiliate side, modtager omkring 50-100 besøg om måneden. Indtjening har jeg ikke helt styr på, men et bud vil være omkring 5-800kr i 2011. Pagerank 1. Der er ingen hosting med i prisen. HBO 500kr El henvendelse venligst i PB. Efter aftale kan jeg godt hjælpe med og flytte siderne hvis det kræves. Mvh Kristian |
Hvis du virkelig håber at kunne sælge disse sider herinde, så vil jeg gerne lige give dig et par gode tips til at gøre din start post endnu bedre
Du er en sælger, right?
Du står med et produkt, som du rent faktisk gerne vil have afsat, regner jeg med. Men jeg synes, at ikke helt henvender dig ordenligt til en potentiel køber. Du skriver eksempelvis:
"Hvis siden skal hostes andre steder bedes du selv undersøge hvad gebyrer og omkostninger der er ved din udbyder for flytning af domæne"
Hvorfor ikke gå ned i øjenhøjde og skrive noget med "Hvis du har brug for hjælp, jamen, så kigger vi sgu på det sammen, og finder en løsning ". Det du har stående virker lidt afvisende over for en service minded sælger, der gerne vil det bedste for kunden (som en sælger helst gerne skulle ville). Så tilbyd at hjælp så godt du kan, og så eventuelt finde en god løsning for alle parter
Få styr på tingene
Under din anden side, fri-sms-abonnent.dk, skriver du, at du ikke helt har styr på indtjeningen. Hvorfor ville mand ville købe en bil af en bilforhandler, som ikke rigtig har styr på om den kan køre? Få orden i dine ting, og det vil give et meget bedre billede af dig som person, som sælger, og af dit produkt.
Et andet godt råd ville være at smide nogle billeder, så en eventuel kunde ville kunne få grafisk dokumentation for dine besøgstal, og dine indtjeninger.
Til sidst vil jeg anbefale dig at skrive en oversættelse af forkortelsen "HBO" et sted, da det ikke er alle som har styr på det - ellers er jeg bare bagud
Held og lykke med salget
Bedste hilsner,
Sander