Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af nattelivs tilbud

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at sådan en side allerede findes. Dermed ikke ment at i ikke skal kaste jer ud i det, men blot en lille reminder om at i skal huske at undersøge konkurrenterne :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:07

Lars Østergaard:

Hej Anders,

Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at sådan en side allerede findes. Dermed ikke ment at i ikke skal kaste jer ud i det, men blot en lille reminder om at i skal huske at undersøge konkurrenterne :)

link?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:26

Det tog mig lige lidt tid at finde frem til det igen (det virker ikke som om at der er lagt store kræfter i siden). Linket er druk.dk.

Den ser umiddelbart heller ikke ud til at være opdateret, så måske har i fat i noget godt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36

ideen lyder god og kan nok lykkes med de rette iværksættere kræfter

burde kunne klares under 20.000 kroner vis altså bruger det korrekte wordpress temaer der har det hele i forvejen, jeg har dog både været uheldige en kunne ikke rette annonce søgning og en anden rettet det lynhurtigt

http://www.appthemes.com/themes/classipress/

der er annonce oprette du kan rette så det passer til dit emme

du kan ligge i kategorier og søge

der er i forvejen man kan sættet menbership betaling op i dette cms system

vis skulle lave må du virkelig overveje hvem bruger , jeg har brugt ham her, http://www.ktj-media.dk/ der fik siden til at fungere ideelt til sidste og det kostet ikke en formue ,dog var banner småting på siden med han rette alle fejl på siden, hvad jeg ved er dette her det bedste der kan bruges

en tråd før hvor der var et par råd hvordan siden kan markedsføres http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 11:56
Lasse:

Kan oplyse at 500-2000 kr for en bytur er et meget højt gennemsnit..
jeg har været barchef på flere barer og diskoteker i Århus, i ren drikkevarer ligger folk mellem 80 og 150 kr i gennemsnit, alt efter hvilken dag, alder og arrangement der er på det pågældene sted.
Ja der er helt sikkert nogle der bruger flere.. men der er også rigtig mange der ikke køber mere end 1 eller måske 2 mokai/fadøl/cocktails i løbet af en aften..
og du drikker jo heller ikke den flaske alene på diskoteket.. den deler du jo gerne med et par venner eller veninder..

Jeg var konsulent på et event på en bar/lounge i København - da vi skulle planlægge eventet, fandt vi frem til et snit på 890 pr gæst.

Nu tager jeg udgangspunkt i trådstarters pris på en long Island - den pris er i hvert fald ikke standard på provinsdiskotekterne.

Gennemsnittet på salg pr gæst har også meget at gøre med stedet - ikke kun priserne pr enhed.
Er det et sted hvor det er "in" at komme, vil flere ofte vælge at smide alle aftenens penge der, frem for at rende rundt fra det ene middelmådige sted efter det andet.

Er adgangskravet f.eks 21 eller 25 år, og der dermed ikke kommer så mange "skoletasker", stiger snittet pr gæst også.

Jeg har ingen erfaring med små diskoteker der lukker alt med patter ind - men forestiller mig at snittet er en del lavere der. Er det udelukkende lommepenge der betaler byturen, er det klart at snittet er meget lavt.

Tror desuden det bedre kan betale sig for de mere "seriøse" barer/diskoteker/lounges at indgå i sådan en ordning med deals - de små smiskede steder, der kommer folk jo kun fordi de a) Ikke har råd til andet eller b) De vil bare hurtigt sige hej, drikke en øl og skride igen.

De store og dyre in steder, der kommer folk for at blive en hel aften, for at drikke drinks til overpriser og for at blive set. Genialt med halv pris på en flaske bobler eller drinks. For så lokker man nye kunder til, som måske indser at livet er for kort til middelmådige byturer, hvor aldersgennemsnittet er lavere end Assenfeldts seneste scoring :-)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:04
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 13:05

Okay mange tak for alle svarene. Kanon feedback.

Der skulle vel ikke være nogle herinde, der kender et sted man kan få et theme der ligner f.eks www.downtown.dk 

Eller kan med få midler tilpasses dertil.

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:16

Der findes utallige groupon-kloner :)  Enten kan det opbygges i wordpress eller du kan købe et særskilt script.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:17

Send mig en besked, så skal jeg hjælpe dig.

Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:34

Hej,

Dette website er til salg ww.wbuy.dk. Kan evt. rettes til, så det passer til jeres koncept? Kunne dette have interesse?

Mvh.

Franck

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)