Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at sådan en side allerede findes. Dermed ikke ment at i ikke skal kaste jer ud i det, men blot en lille reminder om at i skal huske at undersøge konkurrenterne :)
Jeg vil lige gøre jer opmærksomme på at sådan en side allerede findes. Dermed ikke ment at i ikke skal kaste jer ud i det, men blot en lille reminder om at i skal huske at undersøge konkurrenterne :)
ideen lyder god og kan nok lykkes med de rette iværksættere kræfter
burde kunne klares under 20.000 kroner vis altså bruger det korrekte wordpress temaer der har det hele i forvejen, jeg har dog både været uheldige en kunne ikke rette annonce søgning og en anden rettet det lynhurtigt
der er i forvejen man kan sættet menbership betaling op i dette cms system
vis skulle lave må du virkelig overveje hvem bruger , jeg har brugt ham her, http://www.ktj-media.dk/ der fik siden til at fungere ideelt til sidste og det kostet ikke en formue ,dog var banner småting på siden med han rette alle fejl på siden, hvad jeg ved er dette her det bedste der kan bruges
Kan oplyse at 500-2000 kr for en bytur er et meget højt gennemsnit.. jeg har været barchef på flere barer og diskoteker i Århus, i ren drikkevarer ligger folk mellem 80 og 150 kr i gennemsnit, alt efter hvilken dag, alder og arrangement der er på det pågældene sted. Ja der er helt sikkert nogle der bruger flere.. men der er også rigtig mange der ikke køber mere end 1 eller måske 2 mokai/fadøl/cocktails i løbet af en aften.. og du drikker jo heller ikke den flaske alene på diskoteket.. den deler du jo gerne med et par venner eller veninder..
Jeg var konsulent på et event på en bar/lounge i København - da vi skulle planlægge eventet, fandt vi frem til et snit på 890 pr gæst.
Nu tager jeg udgangspunkt i trådstarters pris på en long Island - den pris er i hvert fald ikke standard på provinsdiskotekterne.
Gennemsnittet på salg pr gæst har også meget at gøre med stedet - ikke kun priserne pr enhed. Er det et sted hvor det er "in" at komme, vil flere ofte vælge at smide alle aftenens penge der, frem for at rende rundt fra det ene middelmådige sted efter det andet.
Er adgangskravet f.eks 21 eller 25 år, og der dermed ikke kommer så mange "skoletasker", stiger snittet pr gæst også.
Jeg har ingen erfaring med små diskoteker der lukker alt med patter ind - men forestiller mig at snittet er en del lavere der. Er det udelukkende lommepenge der betaler byturen, er det klart at snittet er meget lavt.
Tror desuden det bedre kan betale sig for de mere "seriøse" barer/diskoteker/lounges at indgå i sådan en ordning med deals - de små smiskede steder, der kommer folk jo kun fordi de a) Ikke har råd til andet eller b) De vil bare hurtigt sige hej, drikke en øl og skride igen.
De store og dyre in steder, der kommer folk for at blive en hel aften, for at drikke drinks til overpriser og for at blive set. Genialt med halv pris på en flaske bobler eller drinks. For så lokker man nye kunder til, som måske indser at livet er for kort til middelmådige byturer, hvor aldersgennemsnittet er lavere end Assenfeldts seneste scoring :-)