Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

snydt 3 gange på 3 uger dårlig stime..

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, for pengene skal du jo have :).

GetACoder har den funktion, og den er super effektiv. Men Amino er selvfølgeligt noget helt andet, men sker vel en del deals så hvorfor ikke :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er aldrig blevet snydt på Amino - Kræver betaling enten forud eller ved levering i begyndelsen.  Bagefter har jeg så meget tillid at jeg ikke skænker betalingen en tanke. At kunne anmelde ville være en god ide. Ikke at Amino-crew skulle afgøre en sag, men kom der flere henvendelser omkring samme person, så er det UD!!! 

Dette er også en grund til at man ikke burde kunne have en anonym profil...nå men den debat har vi jo haft tidligere;(

Jeg handler ihvertfald ikke med en anonym nogle steder, så er de da sorteret fra.

BH

Lars

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God stil Lars!.

Men ja hvis man kan bedømme en, og selvfølgeligt skal mære justified cause. Altså begrundet det som du bedømmer ham på.

Så man ikke bare kan trykke 0 f.eks. til en man bare ikke kan lide :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ganske fint at kræve pengene forud, især for den der kræver.

Den der står med skægget i postkassen kan ligeså godt være kunden - den slags vender begge veje.

At hænge folk ud er helt tosset, men kunne man lave en liste med det modsatte - et "positiv-kartotek" hvor man roste leverandører hhv. kunder?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:
Dette er også en grund til at man ikke burde kunne have en anonym profil..

Den ynkelige person der fik mine småpenge uden at levere varen, er ikke anonym, Han fremstår med navn og billede og hele pivetøjet.

Så at det skulle ændre noget som helst, køber jeg ikke.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

mikmira:
Dette er også en grund til at man ikke burde kunne have en anonym profil..

Den ynkelige person der fik mine småpenge uden at levere varen, er ikke anonym, Han fremstår med navn og billede og hele pivetøjet.

Så at det skulle ændre noget som helst, køber jeg ikke.

Jeg fulgte lidt med i det omtalte projekt (vi havde desværre ikke tid til at lave det på daværende tidspunkt) og resultatet efter flere måneder var aldeles uprofessionelt og sammenholdt med designet var det tydeligt at personen, eller dem har til at arbejde for sig, ikke kendte til ordene "pixel perfect".

Templatet var i øvrigt forsøgt udarbejdet ved at modificere 2011-standard themet til WordPress, og de tabeller der var forsøgt oprettet lignede efter flere måneder slet ikke designet.

Rent faktisk var "igang" så venlig overfor vedkommende at han ikke ville oplyse hvem der havde lavet det makværk, men efter vi blev bedt om et tilbud på opgaven i første omgang omtalte udvikleren selv projektet her på Amino, og jeg kan bekræfte at personen optræder med navn, billede m.m. og stadig skriver herinde og tilbyder sine ydelser løbende.

Jeg kan sagtens forstå man kan lave fejl og gå forkert af et projekt, men jeg fatter ikke personen vil være bekendt at beholde de penge han har fået for at lave det lort der blev leveret, og da man på amino ikke må fortælle om sådanne oplevelser kan han fortsat snyde andre.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
eg fulgte lidt med i det omtalte projekt

Nej ikke helt, der havde vi ikke forventningsafstemt ordentligt. Det var ikke en sag hvor jeg var tilfreds, men jeg blev ikke snydt. :o)

Det jeg taler om er en fysisk vare, hvor jeg overførte pengene for ikke at modtage noget andet end nogle platte historier, der ikke kunne underbygges.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Thomas Frost:
eg fulgte lidt med i det omtalte projekt

Nej ikke helt, der havde vi ikke forventningsafstemt ordentligt. Det var ikke en sag hvor jeg var tilfreds, men jeg blev ikke snydt. :o)

Det jeg taler om er en fysisk vare, hvor jeg overførte pengene for ikke at modtage noget andet end nogle platte historier, der ikke kunne underbygges.

Ahhhh :) jeg var sikker på det var den hjemmeside du talte om, da du talte om snyd.

Hvis man tilbyder en ydelse og skriver man er ekspert og leverer det makværk du fik leveret og samtidig beholder pengene så er det på grænsen til snyd i min verden. Men du viser dig igen fra din sympatiske side og mener blot der ikke er forventningsafstemt godt nok :)

Og som sagt er det kun fordi udvikleren selv på et tidspunk skrev noget til dig her på Amino omkring projektet at jeg overhovedet ved hvem det er, da du jo er så flink ikke at rende og fortælle personens identitet, endda direkte adspurgt privat.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

et lyder som en rigtig sur oplevelse. :-(

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)