Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Linkbuilding fra USA..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amigos

Jeg står overfor at skulle have lavet en god gang linkbuilding fra sider på engelsk, gerne med servere i USA/england..

Hvem skal jeg få til at lave sådan en omgang ? Det skal være i rimelig kvalitet (pagerank 4 minimum)

Tekster skal være skrevet i korrekt engelsk/amerikansk

Jeg forventer alt i alt og skal have lavet 10,000 backlinks over længere periode, men regner med at bestille 100 i første omgang for at se kvaliteten af de links

Anbefal meget gerne nogen der kan varetage sådan en opgave, har også overvejet at sende opgaven til Østen, men tvivler lidt på om det ville være smart ? Tænker om det er fin nok kvalitet

På forhånd tak for jeres tid og svar

/Mikkel

siden: security home system

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

En mulighed kunne være, at prøve en freelancer hos: freelancer.com eller elance.com. Det vil ofte være den billige måde, at gøre det på. Sørg dog for at opstille meget præcise krav for hvordan dine backlinks skal bygges. Der vil nok komme meget billige bud, hvis du laver et opslag, men det er ikke altid den bedste løsning, at tage de billigste.

Jeg har også haft gode erfaringer med, at finde SEO folk hos Warriorforum.

Det er dog vigtigt, at man alle 3 steder har en rimelig ide om hvad man gerne vil have. Opgaven skal være meget præcist beskrevet!

Sørg også for, at kræve dokumentation for arbejdet.

Mvh

Kristoffer

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Articoli,

Har du set vores marts tilbud? Det kunne muligvis være noget for dig.. Vi kunne evt. droppe de danske backlinks og give dig nogle flere Engelsksprogede.

Det går stærkt, men der er stadig nogle ledige pakker.

 

Hilsen

Mike & Gina

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovlund: Jeg har en bruger inde på elance.com, hvor jeg også har fundet en freelancer til engelske artikler :)

Jeg har overvejet linkbuilding derinde, men er jo svært og vide hvordan kvalitet er når det nu tager lidt tid før de registres..

Akitao: Jeg har ikke lige set jeres tilbud :) Men jo jeg ender nok ud i at finde en fra østen der kan lave det for meget få penge, men lad mig da hører jeres tilbud

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:

Skovlund: Jeg har en bruger inde på elance.com, hvor jeg også har fundet en freelancer til engelske artikler :)

Jeg har overvejet linkbuilding derinde, men er jo svært og vide hvordan kvalitet er når det nu tager lidt tid før de registres..

Hej,

Det kan selvfølgelig godt være lidt svært.

Jeg har fået fine resultater med link wheels fra: http://www.submitinme.com/. De er nok ikke de billigste du kan finde, men de kan levere et udmærket stykke arbejde. Jeg har dog aldrig prøver, deres "færdig" pakker.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skovlund

Okay det vil jeg da lige prøve at kigge lidt på :)

Grunden til jeg vil outsourse er jeg er kanon dårlig til engelsk og skal have andre til at tjekke om det jeg får lavet er god kvalitet..

Har dog en svigerfar fra england, men vil heller ikke blande for meget familie ind i arbejde/hjemmesider.

Jeg ved ikke om det så i sidste ende er bedst med en dansker der skriver på engelsk, da jeg også skal have en til at tjekke op på det, og en jeg kan kommunikere med ?

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med stor success brugt FatJoe

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)