Hej amigos Jeg står overfor at skulle have lavet en god gang linkbuilding fra sider på engelsk, gerne med servere i USA/england.. Hvem skal jeg få til at lave sådan en omgang ? Det skal være i rimelig kvalitet (pagerank 4 minimum) Tekster skal være skrevet i korrekt engelsk/amerikansk Jeg forventer alt i alt og skal have lavet 10,000 backlinks over længere periode, men regner med at bestille 100 i første omgang for at se kvaliteten af de links Anbefal meget gerne nogen der kan varetage sådan en opgave, har også overvejet at sende opgaven til Østen, men tvivler lidt på om det ville være smart ? Tænker om det er fin nok kvalitet På forhånd tak for jeres tid og svar /Mikkel siden: security home system |
Hej Mikkel,
En mulighed kunne være, at prøve en freelancer hos: freelancer.com eller elance.com. Det vil ofte være den billige måde, at gøre det på. Sørg dog for at opstille meget præcise krav for hvordan dine backlinks skal bygges. Der vil nok komme meget billige bud, hvis du laver et opslag, men det er ikke altid den bedste løsning, at tage de billigste.
Jeg har også haft gode erfaringer med, at finde SEO folk hos Warriorforum.
Det er dog vigtigt, at man alle 3 steder har en rimelig ide om hvad man gerne vil have. Opgaven skal være meget præcist beskrevet!
Sørg også for, at kræve dokumentation for arbejdet.
Mvh
Kristoffer